• پنجشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99111611888
  • خبرنگار : 50145

فرماندار اعلام کرد

بهره برداری از طرح‌های اصلاح و توسعه شبکه برق شوط بااعتبار۴۶ میلیارد ریال

بهره برداری از طرح‌های اصلاح و توسعه شبکه برق شوط بااعتبار۴۶ میلیارد ریال

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر چندین طرح عمرانی شهری و روستایی شوط کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

حسن عبدالهی اصل در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، طرح‌های اصلاح و توسعه شبکه برق شهرستان بااعتباری بالغ‌بر ۴۶ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید، افزود: این طرح‌ها شامل، توسعه شهری بااعتبار دو میلیارد و پنجاه میلیون تومان و توسعه روستایی بااعتبار یک میلیارد و سی میلیون تومان  است که از این اعتبارات دو پست هوایی و۱۲ کیلومتر خط احداث‌شده است.

وی در ادامه اصلاح شهری بااعتبار ۷۷۰ میلیون تومان و اصلاح روستایی بااعتبار ۲۲۰ میلیون تومان را از این طرح‌ها یادکرد و گفت: از این اعتبارات چهار دستگاه پست هوایی نصب  ۴۲۰۰ متر شبکه سیمی به کابل تبدیل‌شده است.

فرماندار شوط همچنین افتتاح و بهره‌برداری اصلاح روشنایی معابر شهری بااعتبار ۲۵۲ میلیون تومان و اصلاح روشنایی روستایی این شهرستان را بااعتباری بالغ‌بر ۲۸۵ میلیون تومان یادکرد و گفت: که از این اعتبارات ۴۱۲ دستگاه چراغ نصب‌شده است.

به گفته عبدالهی اصل کلنگ پروژه‌های عمران شهری، مرگنلر بااعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز بر زمین زده شد که این طرح‌ها شامل، اجرای عملیات زیرسازی-بهسازی-آسفالت‌ریزی به طول ۱۵۰۰۰ مترمربع بااعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و عملیات جدول‌گذاری به طول ۲۰۰۰ متر طول بااعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری کلنگ زنی شد.

وی از افتتاح پروژه‌های عمران شهری مرگنلر بااعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال نیز خبر داد و گفت: اجرای عملیات زیرسازی-بهسازی-آسفالت‌ریزی به طول ۱۸۵۴۰ مترمربع و عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۴۵۰ متر طول بااعتبار  ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری است که افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عبدالهی اصل از افتتاح طرح زیرسازی، بهسازی و آسفالت‌ریزی معابری اصلی و داخلی روستای تازه کند شوط نیز خبر داد و افزود: اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و زیرسازی به طول ۱۹ هزار مترمربع بااعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و با مشارکت سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو، بخشدار بخش قرقویون، دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه در تشریح سایر طرح‌های به افتتاح رسیده در این روز افزود: افتتاح هم‌زمان ۴۵ واحد طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی شهرستان شوط به‌صورت نمادین روستای تازه کند نیز امروز صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای ۴۵ طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی نیز بااعتباری بالغ‌بر ۷۲ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha