• سه‌شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99111410769
  • خبرنگار : 71468

بازدید نمایندگان زن مجلس از اردوی تیم‌های ملی

بازدید نمایندگان زن مجلس از اردوی تیم‌های ملی

اعضای فراکسیون زنان مجلس از اردوهای تیم‌های ملی قایقرانی، تیروکمان و تیراندازی بازدید کردند. 

به گزارش ایسنا، طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک به همراه برخی از اعضای فراکسیون زنان مجلس و جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش از جمله از اردوی قایقرانی، تیراندازی و تیراندازی با کمان بازدید کردند. 

قاسم‌پور نماینده تهران، آزاد نماینده نایین، پاشایی نماینده مرند و جلفا، رحمانی نماینده مشهد، قاسمی پور نماینده مریوان، لاجوردی نماینده تهران و عضو فراکسیون فرهنگی نفراتی بودند که در این بازدید حضور داشتند. 

آن‌ها ابتدا از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند. 

علیرضا سهرابیان در این بازدید گفت: بیشترین مدال‌های ما در بازی‌های آسیایی توسط بانوان بدست آمده است. بنابراین حمایت شما نمایندگان محترم قطعا در بهبود عملکرد ما تاثیر خواهد داشت و سبد مدال آوری ما در بازی‌های المپیک و آسیایی بیشتر خواهد شد. 

 طاهریان نیز ضمن معرفی سولمار عباسی به عنوان مربی تیم ملی بانوان گفت: ما به درجه‌ای از توانمندی رسیده‌ایم که یکی از بهترین‌های این رشته که تحصیلات مرتبط هم دارد، در حال حاضر به عنوان مربی تیم هدایت را بر عهده دارد. 

* دادگر: امیدوارم در المپیک مدال آور باشیم

سپس در ادامه مراسم، نمایندگان حاضر در این بازدید با عضوی از تیم دیدار و گفت‌وگو کردند. آن‌ها ازسولماز عباسی در اعزام تمام نفرات بانوان به المپیک سوال پرسیدند که عباسی توضیح داد فقط کسانی که بتوانند سهمیه بگیرند به المپیک می‌روند. 

نمایندگان مجلس سپس به اردوی تیراندازی‌ رفتند و با نفرات المپیکی آشنا شدند. 

یکی از نمایندگان مجلس برای نجمه خدمتی آرزو کرد که در المپیک هم بتواند مدال آور باشد.

علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی اعضا تیم ملی را معرفی کرد و گفت: الهام هاشمی مربی طراز اول ایران است. تیراندازی رشته ملی، مذهبی است و هیچ منعی برای حضور بانوان ندارد. شش سهمیه را ما در المپیک داریم که چهار سهمیه آن را بانوان گرفته‌اند. امیدوارم که بتوانیم اولین مدال المپیک را بگیریم. 

اعضای فراکسیون زنان مجلس در اخرین بایزدید خود به اردوی تیر وکمان رفتند. 

غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان بیان کرد: جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که بانوان و مردان کنار هم تمرین می‌کنند و بدون استثنا بانوان در اعزام‌ها هستند. تعداد دعوتی‌ها به اردو هم همیشه مساوی بوده است. از ۱۵ شهریور اردوها را آغاز کردیم و کاملا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است. از وزارت ورزش تشکر می‌کنم ما با عنایت وزارت ورزش افتتاحیه خوابگاه را داریم که دغدغه دیرینه این رشته بوده است. 

او افزود: کمیته ملی المپیک همیشه به ما کمک کرده است و بودجه ما را پرداخت کرده است و قرار است مبلغی هم برای خرید تجهیزات به ما کمک کنند.

تقی زاده در پایان گفت: ورزشکاران ما کارهای بزرگی را با حق و حقوق ناچیز انجام می دهند. آنها مانند سرباز تلاش می کنند  پرچم ایران را به اهتزاز در می آورند.  امیدوارم شما نمایندگان مجلس کمک خوبی به ورزشکاران داشته باشید. 

*هر چه از دستمان بر بیاد برای ورزش انجام می‌دهیم

فلاحی نماینده ایلام در پایان بازدید گفت: ورزش ما مظلوم است. با مدال المپیک می‌توانیم انسجام ایجاد کنیم. اگر به دنبال راه میان‌بر هستیم که ایران را در جهان مطرح کنیم باید به ورزش توجه کنیم. بی هزینه ترین راه را برای معرفی ایران سرمایه‌گذاری روی ورزش است.

او افزود: ورزش مظلوم است و مظلومیت ورزش بانوان مضاعف است. هر چه از دستمان بر بیاید در فراکسیون ورزش و فراکسیون زنان انجام می دهیم. قول می دهیم هر آنچه در چهار چوب قانون است را برای ورزش انجام دهیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha