• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111309827
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حجت‌الاسلام معتمدی؛

انتخابات خانه مطبوعات اصفهان قانونی بود

انتخابات خانه مطبوعات اصفهان قانونی بود

ایسنا/اصفهان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که انتخابات خانه مطبوعات این استان مورد تأیید قرار گرفته و قانونی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام رمضان‌علی معتمدی به ایسنا گفت: سیزدهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۲ امروز (دوشنبه_۱۳ بهمن ماه) به صورت الکترونیکی و همزمان با شش شهر و استان دیگر برگزار شد. از ۲۸۴ عضو خانه مطبوعات استان اصفهان، ۱۸۴ نفر (۶۴.۸ درصد) در این انتخابات مشارکت داشتند و به پنج گروهِ نمایندگان خبرگزاری‌ها، نشریات و روزنامه‌های سراسری، خبرنگاران، مدیران مسئول و بازرسین رأی دادند.

وی، مشارکت بالای اصحاب رسانه در این انتخابات را تحسین کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات رضا صالحی، زینب هاشمی، احمدرضا منزه، زهره قندهاری، مریم کربلایی، منصور گلناری و علی صالحی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره، ناصر بهروان، حدیث زاهدی، علی حاجیان، امیراحمد زندآور و ناصر حضوربخش به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره، احمدرضا دهانی و حسین صادق‌زاده به عنوان بازرسان اصلی و محمدرضا کلاهدوزان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یادآور شد: تاریخ برگزاری نخستین جلسه هیأت مدیره بعد از انجام ساز و کارهای اداری و معرفی به اداره ثبت مشخص می‌شود و اگر بناست تغییری در اساسنامه انجام شود، قطعا به برگزاری مجموع عمومی نیاز است.

معتمدی در پاسخ به این سؤال که آیا فرایند نامزد شدن اعضای هیأت مدیره قبلی خانه برای حضور در این انتخابات قانونی بوده یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به مکاتباتی که با تهران انجام دادیم و ثبتی که در روزهای آخر توسط خانه مطبوعات استان اصفهان انجام و منجر به دریافت کد ۱۹ رقمی شد، این مشکل برطرف شده و قانونی بودن و صحت انتخابات نیز توسط خانه مطبوعات و سامانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأیید شده است.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا افزایش تعداد اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات، اقدامی درست است؟ توضیح داد: اساسنامه این اجازه را به خانه مطبوعات داده است که در هر زمانی افراد می توانند با گرفتن معرفی‌نامه از مدیر مسئول خبرگزاری، نشریه یا... و بارگذاری آن در سامانه، پس از تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و تهران، عضو شوند، بنابراین عضوگیری خانه مطبوعات استان اصفهان طبق روال قانونی بوده و مشکلی برای انتخابات به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha