• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99111309279
  • خبرنگار : 71576

فدراسیون طباطبایی ایستگاه دو شغله‌ها/ بسکتبال در مسیر حواشی!

فدراسیون طباطبایی ایستگاه دو شغله‌ها/ بسکتبال در مسیر حواشی!

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال در حالی بخش رسانه‌ای این فدراسیون را دچار تغییراتی کرد که این موضوع‌ می‌تواند مجددا باعث حواشی در این بخش شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که طی یک سال گذشته بخش رسانه‌ای فدراسیون بسکتبال ایران از موفق‌ترین کمیته‌های این فدراسیون به شمار می‌رفت، اکنون با تصمیمات قابل تامل رامین طباطبایی و انتصابات جدید با سمت‌های عجیب در این بخش، چند روزی است که شاهد بروز حواشی در این بخش هستیم. اتفاقی که می‌تواند آرامش نسبی موجود در این بخش از فدراسیون برهم بزند.

در یک سال گذشته، بخش رسانه و فضای مجازی فدراسیون بسکتبال یکی از بروزترین کمیته‌های این فدراسیون بود که اکنون با انتصاب جدید در این کمیته و روی کار آمدن برخی افراد دو شغله و گاها چند شغله با نظر طباطبایی، چند روزی است حواشی در بخش رسانه‌ای فدراسیون موج‌ می‌زند. تصمیمی که با اعتراض افراد مشغول در این کمیته نیز همراه شد تا دو تن از آن‌ها عطای روابط عمومی فدراسیون را به لقایش ببخشند.

طبق اخبار موجود حکمی که قرار است برای مسئول جدید روابط عمومی فدراسیون صادر شود، با عنوان “مشاور روابط عمومی و امور رسانه‌ای فدراسیون بسکتبال” است. حکمی که به نظر باید عنوان آن را در جمع عناوین جدید کاری ثبت کرد. 

البته با توجه به اینکه فرد مدنظر رامین طباطبایی مدیریت روابط عمومی یک فدراسیون‌ ورزشی دیگر را در اختیار دارد، می‌توان اینگونه برداشت کرد که دلیل استفاده از پیشوند “مشاور” در این حکم، برای این است که مسئول جدید دو شغله محسوب نشود. چرا که در زمان پیوستن یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال هم بحث‌هایی در مورد دو شغله بودن فرد مذکور و نیروهای فدراسیون بسکتبال مطرح شد.

البته این موضوع تنها به اینجا ختم نمی‌شود. به نظر می‌رسد که بحث دو شغله‌ها در فدراسیون بسکتبال رشته درازی دارد و در زمان انتخاب شبنم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون هم این موضوع مطرح شد. چرا که او نیز در زمان انتخاب توسط طباطبایی، ریاست هیات بسکتبال تهران را بر عهده داشت.

این اتفاق شائبه‌های دخالت یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در انتخاب‌ها و تصمیمات رامین طباطبایی را نیز به میان آورده است. عضوی که حاشیه های زیادی پیرامون حضورش در بسکتبال مطرح است.

با این حال سوال فعلی این است که چرا رییس فداسیون بسکتبال با وجود عملکرد قابل قبول کمیته روابط عمومی دست به چنین تغییری زده است؟ اتفاقی که در همین ابتدای کار تاثیرات منفی خود را نشان داد و از دسترس خارج شدن سایت فدراسیون و پخش بدون گزارشگر بازی‌ها از صفحات رسمی فدراسیون، سندی است بر آینده نه چندان روشن این کمیته.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha