• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99111209100
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

مکتب انقلاب اسلامی دنیا را از دو قطبی مادی خارج کرده است

مکتب انقلاب اسلامی دنیا را از دو قطبی مادی خارج کرده است

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مکتب انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر دنیا را از دو قطبی مادی و زر و زور خارج کرده است.

بهروز ندایی در آیین استانی زنگ انقلاب که با حضور مسئولان در مدرسه پورسینای اردبیل نواخته شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی شرایط کشور ما شبیه به بردگی بود که استکبار شرق و غرب تمام کشورهای دنیا را به سیطره خود درآورده بودند.
وی عقب‌ماندگی علمی، اقتصادی و سیاسی ایران را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: کشور ما به صورت کامل وابسته به شرق و غرب بود و ما در تصمیم‌گیری‌ها نیز استقلال واقعی را نداشتیم.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با شروع انقلاب اسلامی جهان به یک نظام سه قطبی تبدیل شد و ایران اسلامی سردمدار حاکمیت ملی مستقل و عزتمندانه لقب گرفت و به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی کشور ما به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای و جهانی تبدیل شد.
ندایی یاد و خاطره امام راحل را در پایه‌گذاری و بنیان‌ نهادن انقلاب اسلامی یادآور شد و افزود: نسل امروز به ویژه دانش‌آموزان باید با مقایسه شرایط کنونی کشور با قبل از انقلاب به پیشرفت‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،‌ هنری، ورزشی و... پی برده و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به عینه مشاهده کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سالجاری به رغم همه تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و شیوع بیماری کرونا ما در همه حوزه‌ها دستاوردهای خوبی را به دست آوردیم به طوریکه در مهار بیماری کرونا به رغم شرایط خاص استان در شناسایی 116 هزار افراد بالای 60 سال و بیماران خاص و زمینه‌ای، تلاش کردیم تا کنترل بیماری کرونا را انجام داده و تلفات را به حداقل برسانیم.


ندایی یکی از نعمات انقلاب اسلامی را برخورداری ملت ایران از زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه گاز، برق، آب شرب و سایر بخش‌ها اعلام کرد و ادامه داد: با وجود اینکه استان اردبیل در منتها علیه شبکه گازرسانی کشور قرار دارد اما بیش از 98 درصد جمعیت این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر تکیه جوانان به علم و دانش و فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب قطعا در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران قدم برخواهیم داشت و زمینه توسعه و پیشرفت‌های همه‌جانبه را فراهم خواهیم کرد.


ندایی اضافه کرد: امروز خوشحال هستیم که مکتب شهید سلیمانی بر ترامپیسم غلبه کرده و به نوعی این شرایط نشان‌دهنده پیروزی ملت ایران در اهداف آرمانی و ارزشی است که در 42 سال اخیر توانسته‌ایم بخشی از آنها را تحقق و عینیت ببخشیم.
وی تاکید کرد: همچنان در ادامه مسیر انقلاب ما به وحدت و همگرایی و اتحاد امت اسلامی با زعامت مقام معظم رهبری نیازمندیم تا زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه فراهم آید.
معاون استاندار اردبیل به تنوع برنامه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سالجاری اشاره کرد و افزود: عمده این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و به صورت غیرحضوری تدارک دیده شده و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها را در ایام‌الله دهه فجر شاهد خواهیم بود.


ندایی در پایان با قدردانی از همراهی تشکل‌های مردمی به ویژه نهادها و بنیادهای انقلابی در کمک به مهار بیماری کرونا در یک سال اخیر ادامه داد: نتیجه و ثمره همدلی را در استان در نزول بیماری کرونا و ابتلای هموطنان شاهد هستیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha