• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111208842
  • خبرنگار : 30054

املاک صنعتی و سرمایه گذاری در آن

املاک صنعتی و سرمایه گذاری در آن

ثابت شده است که خرید ملک تجاری یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای کسانی است که آینده نگری دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سوله تاپ، پتانسیل درآمد به تنهایی همان چیزی است که بسیاری از سرمایه گذاران املاک صنعتی علی الخصوص خرید سوله را به سمت این نوع دارایی می کشاند. 

بی شک املاک صنعتی در مقایسه با املاک مسکونی بازده بالاتری از سرمایه گذاری دارند. سرمایه گذارانی که املاک صنعتی را انتخاب می کنند نیز از گزینه های جذاب تأمین مالی و افزایش ارزش سهام برخوردار خواهند شد.

برای اینکه خرید سوله یا هر سرمایه گذاری در املاک صنعتی هوشمندانه باشد، قبل از هر کاری می بایست با یک مشاور صنعتی متبحر مشورت کرد. مثلا در مجموعه سوله تاپ بیش از ۵۰ مشاور صنعتی وجود دارند که برخی از آنها حدود ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کنند.

جا دارد در این نوشته به این نکته مهم اشاره داشته باشیم که متاسفانه بعضی از عزیزان سرمایه گذار، به دلیل اینکه در برخی از محافل و یا رسانه ها شنیده اند که قرار است قیمت ملک در سال آینده کاهش پیدا کند لذا نسبت به خرید ملک مورد نظر خود دست نگه داشته و آن را موکول به آینده نموده اند. اما سوال اینجاست که در چه سالی قیمت ملک، نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته است؟!

یک مشاور صنعتی خبره، از یافتن مورد معامله گرفته تا مذاکره درباره شرایط و قیمت ها، در هر مرحله به شما کمک می کند. در واقع، یک نماینده خوب می تواند در هزینه های شما بیش از هزینه خدمات خود صرفه جویی کند.

هنگامی که یک متخصص املاک صنعتی در کنار خود دارید، شروع به کاوش در انواع مختلف املاک صنعتی و تجاری در بازار می کنید. چه متوجه باشید یا نه، تفاوت های چشمگیری بین ساختمان های اداری، املاک صنعتی، املاک خرده فروشی، ساختمانهای آپارتمانی و سایر انواع املاک تجاری وجود دارد. به نفع شماست که همه آنها را بشناسید.

مراقب باشید گزینه هایی را که در دسترس شما قرار گرفته است بررسی کنید. به انواع املاک صنعتی و تجاری برای فروش نگاه کنید و مشخص کنید کدام نوع ملک متناسب با نیاز شماست.

از همه مهمتر، هر چه اطلاعات بیشتری در مورد یک ملک داشته باشید، وضعیت بهتری خواهید داشت و دلیل فروش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چرا مالک قصد فروش ملک را دارد؟

دلیل دقیق قصد مالک فعلی برای فروش را کشف کنید. پاسخ نه تنها می تواند به شما در مذاکرات کمک کند، بلکه می تواند به خطوط قرمز که بهتر است از آنها اجتناب شود، اشاره کند. فقط یک چیز را بخاطر بسپارید: بعضی اوقات، بهترین انتخابهایی که نمی کنید، انجام می دهید.

نکات خرید ملک صنعتی مثل خرید سوله

بی تردید معاملات املاک صنعتی مثل خرید سوله یا خرید کارخانه، اجاره سوله، اجاره کارخانه، دارای پیچ و خم های زیادی است که در معاملات خرید و فروش املاک مسکونی چنین مواردی وجود ندارد. بعبارت دیگر در خرید خانه های مسکونی، یک روند در آن وجود دارد.

اگر امیدوارید که در صنعت تجارت املاک صنعتی موفق شوید، باید بدانید که چه می کنید. پریدن بدون برنامه مطمئن ترین راه برای خرابکاری در تلاش های خود و خراب کردن همه چیزهایی است که برای رسیدن به آن سخت تلاش کرده اید.

اگر می خواهید با موفقیت به سمت املاک صنعتی و تجاری بروید، با روند خرید ملک صنعتی و تجاری آشنا شوید. در اینجا چند نکته برای خرید املاک تجاری برای کمک به شما آورده شده است:

بازار پیدا کنید: درست مثل هر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، مکان همه چیز است. غیرمعمول نیست که سرمایه گذاران املاک و مستغلات تجاری در خارج از منطقه بازار خود سرمایه گذاری می کنند یا در بازارهای مختلف سرمایه گذاری می کنند.

هر بازاری را که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، تجزیه و تحلیل کنید تا منطقه مناسب برای سرمایه گذاری را پیدا کنید. از انتخاب بازارهای با عملکرد بالا نترسید زیرا آنها خارج از منطقه شما هستند.

ارتباط  با مشاور خود: یک مشاور برای هر سرمایه گذار در املاک و مستغلات بسیار مهم است ، اما وقتی صحبت از استراتژی های سرمایه گذاری پیچیده تری مانند املاک صنعتی و تجاری می شود ، می تواند مفید باشد.

از رویدادها ، اخبار و اطلاعات شبکه املاک و مستغلات با خبر باشید یا از ارتباطات موجود خود استفاده نمایید. همانطور که با گذشت زمان رابطه برقرار می کنید ، مشاوره و بینش آنها می تواند هنگام ارائه نمونه کارها به شما کمک کند.

بازدید از املاک صنعتی: همانطور که شروع به بررسی و شناسایی خصوصیات کیس ها می کنید ، حتماً از هر کدام از آنها بازدید کنید. این به شما ایده بهتری می دهد که اگر تصمیم دارید معامله صورت بگیرد چه انتظاری از شرایط و وضعیت ملک باید داشته باشید.

اگر بیش از یک مورد سرمایه گذاری داشته باشید که می خواهید یکی را انتخاب کنید، بازدید از املاک به شما کمک می کند، گزینه های خود را محدود کنید.

از دارایی های خود محافظت کنید: قبل از اینکه با اولین معامله تجاری خود پیش بروید، اطمینان حاصل کنید که بقیه دارایی شما به درستی محافظت شده است.(همه تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید)

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha