• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99111208563
  • خبرنگار : 71489

تولیت مسجد جمکران:

انقلاب اسلامی تا برقراری عدالت توسط حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت

انقلاب اسلامی تا برقراری عدالت توسط حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت

تولیت مسجد جمکران با تاکید بر اینکه راه جمهوری اسلامی راهی استوار و پایدار است و انقلاب اسلامی همچنان پیش می‌رود، اظهار کرد: امام راحل مکرراً نوید داد که بیداری ملت ایران از نشانه های ظهور امام زمان (عج) و انقلاب ملت ایران سرآغاز انقلاب حضرت مهدی (عج) است؛ این انقلاب تا پیروزی نهایی دنیای اسلام و نابودی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و دنیای استکبار و برقراری عدالت توسط حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب که در جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: در طول مدت نهضت امام شرق و غرب عالم با وجود رقابت با یکدیگر در موضوع ممانعت از پیروزی امام راحل هماهنگ بودند؛ تمام شرق و غرب تلاش کردند که امام خمینی (ره) و نهضت ایشان پیروز نشود.

وی افزود: زندانی کردن ها و تبعید امام راحل فایده‌ای نداشت و بر خلاف اراده همه مستکبران نهضت امام خمینی (ره) پیروز شد و نه تنها شاه ساقط شد، بلکه خاندان پهلوی و شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله نیز ساقط شد و شاهد معجره‌ی پیروزی نهضت امام در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بودیم.

تولیت مسجد جمکران خاطرنشان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته نیز تمام تلاش‌های مستکبران عالم برای متوقف کردن مسیر انقلاب اسلامی بی نتیجه ماند؛ در این سالها هرچه شهادت ها بیشتر شد، پایه‌های این نظام و انقلاب مستحکم‌تر شد.

رحیمیان با بیان اینکه «جنگ تحمیلی جنگی جهانی علیه انقلاب اسلامی بود و با همه وجود تلاش شد تا نظام ساقط شود» تاکید کرد: این جنگ علی رغم همه سختی ها و شهادت‌ها، باعث اقتدار و بقای نظام اسلامی شد و امروز دنیا شاهد است که به برکات این دوران چه پیشرفت‌هایی برای جامعه و نظام پدید آمد.

وی با اشاره به شکل گیری توطئه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی گفت: چند سال پیش داعش با هدف از بیت بردن نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، اما همین توطئه باعث استحکام بیشتر نظام شد و قدرت و اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران را تا کرانه های دریای مدیترانه به نمایش گذاشت.

تولیت مسجد جمکران ادامه داد: چند سال پیش نیز رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد یکی از اهدافشان نابودی جمهوری اسلامی است و یکی دیگر از سران آن‌ها اعلام کرد که در ۴۰ سالگی جمهوری اسلامی جشن سرنگونی این نظام را برگزار می‌کنند، اما مشاهده می‌کنیم که امروز آنها رفتند و جمهوری اسلامی ایران مانده است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: بیش از یک سال قبل ترامپ با وقاحت تمام اعلام کرد که فرمان ترور شهید سلیمانی را صادر کرده است و دنیا شاهد عظمت مراسم تشییع او بود و یکسال نگذشت که دنیا شاهد خروج ذلیلانه ترامپ از کاخ سفید شد؛ آیا اینها نشانه معجزه پیروز انقلاب اسلامی ایران نیست؟

وی با تاکید بر اینکه راه جمهوری اسلامی راهی استوار و پایدار است و انقلاب اسلامی همچنان پیش می‌رود، اظهار کرد: امام راحل مکرراً نوید داد که بیداری ملت ایران از نشانه های ظهور امام زمان (عج) و انقلاب ملت ایران سرآغاز انقلاب حضرت مهدی (عج) است؛ این انقلاب تا پیروزی نهایی دنیای اسلام و نابودی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و دنیای استکبار و برقراری عدالت توسط حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha