• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99111208228
  • خبرنگار : 50194

فرماندار شهرستان نور خبر داد

افتتاح ۹۷ طرح در نور همزمان با دهه فجر

افتتاح ۹۷ طرح در نور همزمان با دهه فجر

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور گفت:۹۷ طرح با اعتبار ۴۶۷ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

علی شادمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،امام خمینی (ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال در آغاز چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی حضورسردار دل ها را نداریم ، ظرفیت سازی فرهنگی که وی درحوزه شهادت و دفاع از آرمان ها و منویات سترگ نظام جمهوری اسلامی که با خون خود جاری کرد بیش از حد قابل توجه است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا از قدرت و ابزار سایبر و فضای مجازی برای برنامه ها استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: ابزار فی نفسه در سایه رشد تکنولوژی بد نیست ،فضای دیجیتال و مجازی به کمک حفظ سلامت بشر آمد تا بهتر بتوان ارتباط غیر فیزیکی را برقرار کرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه افتخارات زیادی را کسب کرد که در طول تاریخ چنین شرایطی مهیا نشده بود، خاطرنشان کرد: ما در حوزه موادغذایی کاملا وابسته به واردات بودیم اما امروز علاوه بر آن در لبنیات،مرکبات ،تولیدات کشاورزی، دام و طیور قدرت صادرات به وجود آمده در واقع می توان گفت که با انقلاب یک جهش انقلابی اقتصادی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: متاسفانه سایه سنگین تحریم های ناجوانمردانه و فشار دشمن مشکلات زیادی را به مردم ایران تحمیل کرده است.
شادمان یادآورشد: ۹۷ طرح در دهه فجر با اعتبار ۴۶۷میلیارد تومان افتتاح و ۹ پروژه کلنگ زنی می شود که در مجموع باعث ایجاد  ۱۷۴۸ شغل خواهد شد.
فرماندارشهرستان نور از افتتاح مجتمع تجاری نگین شمال با ۳۷۵ مغازه به ارزش حدود ۴۰۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر در این ایام خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ۵۰ روستا در چمستان طرح هادی را اجرا کرده است، گفت: با وجود تمام مشکلات در کل کشور و شهرستان نور اما همچنان جهش پیشرفت و بالندگی ادامه دارد.
شادمان با بیان اینکه اقدامات بسیاری در حوزه های مختلف عمرانی،اقتصادی، سلامت،ورزش،غیره در شهرستان صورت گرفته است، افزود: پیج گلندرود،پل سلیاکتی، آسفالت سیاهسنگ ،پل کلیک،ورزشگاه شهید عباسعلی ناطق نوری، کمربندی ،روکش آسفالت لاویج و غیره را از جمله آن می توان نام برد.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه اکثر کارگاه و کارخانه های شهرک صنعتی چمستان بازگشایی شده است،خاطرنشان کرد: در حال حاضرپس از راه اندازی کارگاه ها با کمبود تقاضای نیروی کاردر شهرک صنعتی چمستان روبه رو هستیم .
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha