• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99110906605

تبادل تفاهمنامه بین بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس

تبادل تفاهمنامه بین بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس

ایسنا/فارس به منظور ایجاد و گسترش هم فکری و همکاری‌های آموزشی پژوهشی در راستای اعطای تلاش متقابل در حل مشکلات و معضلات علمی-تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس ایجاد و امضا شد.

مدیرکل بهزیستی فارس در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه بر مبنای برآوردن نیازهای آموزشی و پژوهشی، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، ارائه سمینارها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز بهزیستی به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققان و بهره‌گیری از توانایی‌های بهزیستی جهت اجرای فعالیت‌های مشترک یا اختصاصی، آموزشی و پژوهشی، انتشار مقالات علمی تحقیقاتی، حمایت و هدایت پایان نامه‌های دانشجویان در راستای جامعه هدف بهزیستی، بررسی پروژه‌های تحقیقاتی و پشتیبانی از سمینارها  کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی علمی دانشگاه انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از بهزیستی فارس، سید صادق کشفی‌نژاد گفت: این اتفاق می‌تواند اثربخشی طرح‌های مشترک بهزیستی و دانشگاه پیام نور را در استان فارس قوت بخشیده و با همکاری‌های دو جانبه و پشتیبانی علمی بیشتر از هر چیز به کاهش آسیب‌های اجتماعی و مرتفع ساختن چالش‌های این آسیب‌ها در جامعه به صورت تخصصی بپردازد.

او افزود: در بحث تربیت مربی، بهزیستی می‌تواند کارورزی مربیان دانشگاه را برای دانشجویان در بستری مناسب ایجاد نماید و با شناسایی و تحقیقات به روز در جامعه از بسیاری از معضلات و آسیب‌های مورد نظر بهزیستی جلوگیری کند.

کشفی‌نژاد خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای کارشناسان و محققان بهزیستی و نیز دانشجویان و اساتید دانشگاه، در پرورش نخبگان علمی بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین در همین راستا می‌توان برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی با شناسایی استعدادهای بالقوه شان برنامه‌ریزی‌های لازم فکری را جهت بالفعل شدن در نظر گرفت. 

مدیرکل بهزیستی فارس یادآور شد: قبلا نیز نخبگان ملی بسیاری را در سطوح مختلف علمی، ورزشی و هنری از سوی خانواده‌ها و فرزندان تحت پوشش شاهد بوده‌ایم و تکرار این امر موجب قوت قلب ماست تا به این مسیر پربار اجتماعی ساماندهی بیشتری بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha