• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99110805799
  • خبرنگار : 50167

مشارکت ۵۸ درصدی عکاسان خارجی در جشنواره عکس سلامت روان

مشارکت ۵۸ درصدی عکاسان خارجی در جشنواره عکس سلامت روان

ایسنا/زنجان دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان گفت: در ششمین جشنواره، مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بوده، به طوری که ۵۸ درصد شرکت‌کنندگان، عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی است.

محمدرضا صائینی ظهر امروز (۸ بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، اظهار کرد: امسال در این جشنواره هنرمندان از ۸۱ کشور آثار خود را برای حضور در این رویداد ارسال کردند و رکورد خوبی در این دوره ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان از ثبت حدود ۳۰ هزار قطعه عکس از ۴۰۰۰ عکاس ایرانی و خارجی خبر داد و افزود: امسال مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بوده، به طوری که ۵۸ درصد شرکت‌کنندگان، عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی است و این نشان‌دهنده شناخته‌ شدن جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در ابعاد بین‌المللی بوده و مخاطب مناسب و قابل توجهی را کسب کرده است.

این مسئول با بیان اینکه سه دوره ابتدایی ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در ابعاد ملی و دوره چهارم به صورت بین‌المللی با میزبانی آثار عکاسان خارجی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید - ۱۹ برگزار می‌شود و جوایز نقدی آن در مجموع ۹۰۰۰ یورو است.

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با اشاره به اینکه در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان ۱۸ هزار و ۳۵۸ عکس از ۷۷ کشور ارسال و در معرض داوری قرار گرفت، ادامه داد: این جشنواره امسال با ایجاد بستری برای هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه سبب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

به گزارش ایسنا، ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان توسط دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha