• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99110805724
  • خبرنگار : 50182

معاون استاندارعنوان کرد

وجود ۳۷ هزار بیمار "خاص" در کرمانشاه/ وضعیت ابتلا به کرونا در این بیماران نگران کننده است

وجود ۳۷ هزار بیمار "خاص" در کرمانشاه/ وضعیت ابتلا به کرونا در این بیماران نگران کننده است

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه وضعیت ابتلا به کرونا در بیماران خاص استان را نگران کننده توصیف کرد.

حسین خوش اقبال در جلسه امروز (۸ بهمن) کارگروه بیماریهای خاص استان با اشاره به وجود ۳۷ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص در استان گفت: متاسفانه این بیماران در کنار درد و رنج بیماری، مشکلات بسیاری دارند و در شرایط حال حاضر فشارهای اقتصادی بیش از همه این قشر از جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه باید برای کمک به این بیماران پای کار بیایند، گفت: در این شرایط سخت در کنار مسئولین و نهادهای دولتی باید مردم و خیرین هم پای کار آمده تا بتوانیم نیاز این بیماران را تا حد زیادی مرتفع کنیم.

وی به آمار بالای ابتلا به کرونا در میان بیماران خاص اشاره کرد وافزود: این وضعیت نگران کننده است و متاسفانه فوتی های ناشی از کرونا هم در این قشر از جامعه بالا است.

خوش اقبال تصریح کرد: این بیماران ایمنی آنچنانی که باید در برابر کرونا ندارند و باید در این شرایط زمینه را طوری فراهم کنیم که محافظت ها و پیشگیری های لازم از این قشر در برابر این بیماری صورت گیرد.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: از هیچ ظرفیت قانونی برای کمک به این بیماران دریغ نمی کنیم و مدیران هم باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

خوش اقبال به مشکلات انجمن های بیماران خاص هم اشاره کرد و افزود: عمده مشکلات انجمن ها مربوط به نبود مکانی برای فعالیت است که از دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم در این زمینه همکاری کرده و ساختمانی را در اختیار این انجمن ها قرار دهد.

وی افزود: انجمن های بیماران خاص، همیار و کمک حال دانشگاه علوم پزشکی هستند و اگر این انجمن ها نبودند قطعا حجم مراجعات بیماران به دانشگاه علوم پزشکی چند برابر می شد و دانشگاه باید در تامین نیازهای این انجمن ها همکاری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha