• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99110704927
  • منبع : نمایندگی مازندران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

افتتاح ۸۹ پروژه کشاورزی در مازندران

افتتاح ۸۹ پروژه کشاورزی در مازندران

ایسنا/مازندران رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دهه فجر امسال ۸۹ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزالله شهیدی‌فر با بیان اینکه دهه فجر امسال ۸۹ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: با بهره‌برداری پروژه‌های بخش کشاورزی به طور مستقیم برای ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۷ پروژه آب و خاک با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان و هشت پروژه تولیدات باغی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد و در بخش آب و خاک ۲ هزار و ۲۲۰ اشتغال جدید و در زمینه تولیدات باغی نیز برای ۲۱۱ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی و ۲۰ میلیارد تومان در بخش تولیدات زراعی سرمایه‌گذاری شده است که در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

شهیدی‌فر با بیان اینکه ۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی سرمایه‌گذاری که در این بخش برای ۳۵۱ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، گفت: ۱۳ میلیارد تومان در بخش شیلات و آبزیان سرمایه‌گذاری شده است که در ایام اله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۲۸ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سرمایه‌گذاری شده است.

شهیدی‌فر میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای پروژه‌های فوق را ۶۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز سهم تسهیلات بانکی در افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha