به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسان پرداخت، در پی اختلال کوتاه مدتی که در اپلیکیشن آپ رخ داد، تیمهای تخصصی این شرکت پس از ساعتها تلاش مداوم و بهرغم ممانعتهای بینالمللی، موفق شدند با بهروزرسانی اپلیکیشن، مشکلات دسترسی کاربران را مرتفع سازند.
بر اساس این گزارش، شرکت آمریکایی ثبتکننده دامین «asanpardakht.net»، ارائه خدمات خود را به این شرکت، بدون اطلاع قبلی متوقف کرده بود به گونهای که از ساعت دو صبح سهشنبه ۳۰ دی، سایت آسانپرداخت دیگر در دسترس نبود.
در عین حال، زمزمههای توقف ارائه خدمات شرکت آمریکایی به مشتریان ایرانی از مدتی پیش شنیده میشد اما هیچگونه هشدار رسمی، نه از سوی خود این شرکت و نه مجموعه واسطی که آسان پرداخت مشتری آن بود، ارائه نگردید و خدمترسانی به صورت ناگهانی، متوقف شد.
بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه اکنون دامنه .ir شرکت آسان پرداخت از گواهینامه SSL برخوردار است، نسخهای از اپلیکیشن که روی این دامنه فعالیت میکند، جایگزین شده است و کاربران با به روزرسانی آپ از همه خدمات بهرهمند شدهاند.
همچنین تمامی شرکتهای همکار، همراهی خوبی با آسان پرداخت داشتند و زیردامنههای asanpardakht.net را روی شبکه خود تعریف کردند، در نتیجه مشکل مشترکانی که از خدمات این مجموعهها استفاده میکنند هم به فاصله چند ساعت رفع شده است.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات