• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99110402602
  • منبع : استانداری آذربایجان شرقی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد

صدور ۵۲۲۳ اخطار کرونایی برای واحدهای متخلف در آذربایجان شرقی

صدور ۵۲۲۳ اخطار کرونایی برای واحدهای متخلف در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از صنوف مختلف در استان، گفت: برای ۵۲۲۳ واحد صنفی در استان اخطار کرونایی صادر شده و ۲۶۱  واحد متخلف نیز پلمب شده است.

عباسعلی درستی در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که ظهر امروز(شنبه) در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، اظهار کرد: ۱۵۹۵ تیم حمایتی با ۳۹۸۲ عضو در استان فعال هستند که تا کنون برای ۲۵ هزار و ۱۶ خانوار بسته‌های حمایتی اعم از معیشتی و اقلام بهداشتی توسط تیم‌های حمایتی در سطح استان ارایه شده است.

وی گفت: تیم‌های مراقبتی نیز با ۵۶۹۳ نفر عضو در استان تشکیل یافته که تاکنون ۱۰ هزار و ۹۶۵ تست سریع توسط تیم‌های مراقبت انجام گرفته که از این تعداد ۲۳۱۰ تست مثبت بوده و موارد رهگیری که انجام شده ۲۶ هزار و ۹۵۸ نفر بوده است.

وی افزود: ۱۴۲ تیم مراقبت در منزل با ۳۱۶ نفر عضو تشکیل شده که توسط این تیم‌ها ۱۶۶۵ تست سریع در خانه انجام شده که در نتیجه ۱۲۸ نفر مورد مثبت شناسایی شده و ۲۵۲۲ نفر نیز مراقبت انجام شده است.

درستی ادامه داد: از ابتدای آذرماه تا ۳۰ دی ماه نیز که اجرای طرح شهید سلیمانی در استان آغاز شده، ۳۳ هزار و ۳۹۶ تست پی سی آر انجام شده که از این تعداد ۱۱ هزار مورد مثبت بوده است و در این مدت نیز ۲۴۹۵ نفر قرنطینه شدند که ۶۰ درصد این افراد به صورت کامل در قرنطینه مانده‌اند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجانشرقی، وی با بیان این‌که در زمینه شناسایی اطرافیان بیماران کرونایی در استان عملکرد خوبی ارایه شده است، اظهار کرد: در هفته اول دی ماه به صورت میانگین در استان به اعضای هر بیمار مثبت ۳.۹ نفر از اطرافیان شناسایی می‌شد که در هفته چهارم شناسایی اطرافیان بیمار به ۹ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha