• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99110301658
  • خبرنگار : 71506

ماجرای انتقاد شدید علیرضا دبیر از مدیرکل ورزش لرستان

ماجرای انتقاد شدید علیرضا دبیر از مدیرکل ورزش لرستان

علیرضا دبیر در سفر به لرستان از نحوه برخورد او با مسئولان فدراسیون کشتی در زمان برگزاری جلسه و بی توجهی وی به رشته کشتی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود برای کمک به رشد و توسعه کشتی و رفع موانع در راه ورزش اول ایران، اینبار به لرستان سفر کرد، استانی که روزگاری نقش پررنگی در کشتی داشت اما چند سالی است با بی توجهی مسئولان استانی، جایگاه خود را از دست داده است.

اما این سفر حواشی زیادی داشت و رییس فدراسیون کشتی از بی توجهی مدیرکل ورزش لرستان نسبت به کشتی و وضعیت کشتی گیران و مربیان شدیدا انتقاد کرد.

علیرضا دبیر در حضور استاندار لرستان، زمانیکه از مدیر کل ورزش این استان سوال کرد چه مقدار برای کشتی استان هزینه کرده است، وی در جواب گفت یک و نیم میلیارد تومان. وقتی دبیر در همان دیدار از رییس هیات کشتی لرستان نیز این سوال را مطرح کرد، وی در پاسخ گفت: حتی یک ریال هم از طرف اداره کل ورزش به کشتی کمک نشده است!

این موضوع باعث گلایه مدیرکل ورزش لرستان شد تا جاییکه وی پس از این دیدار در جلسه با علیرضا دبیر زمانیکه رییس فدراسیون کشتی در حال صحبت بود، اقدام به ترک جلسه کرد که این برخورد وی با انتقاد شدید دبیر همراه شد.

دبیر که از بی توجهی استاندار لرستان به ورزش نیز گلایه داشت، با انتقاد شدید از ترک جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عنوان کرد: مشت نمونه خروار است.

رئیس فدراسیون کشتی، افزود: من نه «پول بگیر کسی و نه جیره خوار کسی هستم»، خدا پدر «آشنا گر» استاندار سمنان را بیامرزد، در استانی که ورزش کشتی در آن خیلی مطرح نیست، ایشان دو میلیارد تومان به این ورزش اختصاص داد، فرماندارش هم ۲۵۰ میلیون تومان به کشتی کمک کرد.

دبیر همچنین در ادامه این سفر خطاب به هیئت‌های کشتی لرستان گفت: بدانید در کدام استان هستید، کشتی گیران و بزرگان کشتی در کنار هم بایستید، یک دست شوید می‌توانید یقه شان را بگیرید، هر چه همدیگر را بزنید وضعیت کشتی از این بدتر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۱۴:۳۹

مطمئنا این سفرها آن هم با این ابعاد حاشیه نه تنها کمکی به کشتی لرستان نکرده بلکه باعث بی احترامی و حرمت شکنی شده که مطمئنا دود آن به چشم کشتی خواهد رفت . . . کاش آقای دبیر متوجه موقعیت و جایگاه خود به عنوان رییس فدراسیون کشتی باشند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۸:۱۱

ورزش لرستان کلا در سیاست و فساد محو شده و فقط جولانگاه عده‌ای سودجو و عاشقان پست و مقام هست.... بنده از سال ۷۵ تا ۹۰ در رده اول ورزش‌های قهرمانی این استان و بالاتر شاهد زد و بندهای شدید بودم و البته مدارکش هم موجود... اما فریادرسی نیست... کشتی لرستان پیش کش، تیراندازی و سوارکاری و ورزش‌های رزمی هم که روزگاری نام بلند داشتند به زوال رفتند.