• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99110201325
  • خبرنگار : 50188

معاون استاندار اعلام کرد

اختصاص قیر به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت در کرمان

اختصاص قیر به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت در کرمان

ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: مکاتبه برای تامین قیر آسفالت شهرها انجام شده و در اولین ابلاغ قیر در اختیار شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت قرار داده می شود که شامل شهر کشکوئیه نیز می شود.

"مصطفی آیت اللهی موسوی" ظهر امروز دوم بهمن ماه در حاشیه بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از راه آهن احمد آباد دئفه بخش کشکوئیه رفسنجان، اظهار کرد: قیر رایگان با همکاری راهداری و راه و شهرسازی داده می شود که پروژه زیرگذر کشکوئیه نیز جزو این طرح هاست تا سهمیه قیر را دریافت کنند و بخشی از روکشی آسفالت روستاها را انجام دهند.

وی ادامه داد: مکاتبه برای تامین قیر آسفالت شهرها نیز انجام شده و در اولین ابلاغ قیر در اختیار شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت قرار داده می شود که شامل شهر کشکوئیه نیز می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان به اجرای پروژه زیرگذر کشکوئیه اشاره و بیان کرد: اگر بخواهیم اصل طرح تهیه و اجرا شود برآورد هزینه آن حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

آیت اللهی موسوی اظهار کرد: در سفر استاندار این پروژه بررسی و راهداری موظف شد تا طرح همسطح سازی و ایمن سازی را تهیه و با کمترین هزینه اصلاح شود که این طرح در دست تهیه است و در صورت اجرا هزینه بالای برآورد شده را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بخشدار کشکوئیه نیز در حاشیه این بازدید گفت: بخش کشکوئیه با بیش از ۳۵ هزار جمعیت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی دارد که در ۱۳ سال گذشته تنها سه کیلومتر آن روکش شده است.

علی ملاشفیعی عدم کیفیت راه های روستایی را یکی از مشکلات بخش کشکوئیه دانست و افزود: زیرگذر کشکوئیه نقشه برداری شده و دارای ردیف بودجه است اما نیمه کار مانده است. همچنین معابر شهری و روستایی کشکوئیه ۶۰ درصد خاکی هستند و دلیل آن قیمت بالای آسفالت است، جاده روایز از دهستان محروم نیز به طول ۳۵ کیلومتر فاصله از مرکز شهر بسیار حادثه خیز و نیازمند توجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha