• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99102619629
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: دو تیم جنگنده بازی کردند/ باید تیم ها به قوانین جدید داوری عادت کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: دو تیم جنگنده بازی کردند/ باید تیم ها به قوانین جدید داوری عادت کنند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی بسیار زیبایی را امروز از  هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان هر دو تیم جنگنده بازی کردند.

مهناز امیرشقاقی امروز (جمعه، 26 دی ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه در آخرین بازی دور رفت لیگ، اردستانی و دباغی دو بازیکن فوروارد ما آسیب جدی دیدند و آنها را امروز در اختیار نداشتیم، انتظار داشتیم که بتوانیم با توجه به ظرفیتی که داریم بازی سازی کنیم، اما تمام کننده حملات ما با سختی همراه بود.

وی افزود: قطعا نمی توان گفت در شرایط عالی و کاملی هستیم و نیاز به گذر زمان داریم تا بازیکنان به هماهنگی بهتری برسند. بنابراین تمرینات ما وارد فاز دوم شده و با بازگشت مصدومان فوتبال زیباتری را انجام خواهیم داد. امروز هم اگر این بدشانسی را نداشتیم بازی زیباتری از سوی تیم ما انجام می شد.

به گزارش ایسنا، امیرشقاقی در ارتباط بازی بعدی مقابل تیم شهرداری بم و با توجه به پیروزی که در دیدار رفت به دست آورده و این بازی در خانه بمی ها است، گفت: در بازی دور رفت و پس از کسب نتیجه پیروزی تیم ما، اعتراض زیادی از سوی مربی بم صورت گرفت که علت آن را نمی دانم؛ اما به اعتقاد من مربی که ۷ سال تیمش را قهرمان کرده است طبیعتا در استرس بیشتری قرار دارد و با توجه به اینکه امسال هم تیم خوبی دارند، قطعا انتظار داشت نتیجه برای آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد اعتراضاتی که به داوران وارد می شود باید بگویم همانطور که سبک مربیان متفاوت است، داوران هم مانند هم سوت نمی‌زنند، ضمن اینکه قوانین جدید داوری باعث شده تیم ها و بازیکنان هنوز نسبت به این امر عادت نکرده و دست به اعتراض بزنند. باید توجه داشت که زاویه دید داوران در زمین بهتر از ما است و باید به قضاوت آنها که همواره با صبرو حوصله زیاد در مقابل اعتراضات زیاد و پی در پی بازیکنان و مربیان صورت می گیرد، اعتماد کنیم.

امیرشقاقی گفت: از دوشنبه آینده اردستانی به تمرین باز خواهد گشت و اما به نظر می رسد همچنان هاجر دباغی به واسطه آسیب جدی تری که دید به بازی قابل تیم بم هم نرسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha