• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99102317673
  • منبع : نمایندگی سمنان

حمایت پارک علم و فناوری سمنان از ایده‌های برتر دانشجویان راه‌یافته به "کارآفرین شو"

حمایت پارک علم و فناوری سمنان از ایده‌های برتر دانشجویان راه‌یافته به "کارآفرین شو"

ایسنا/سمنان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از حمایت پارک علم و فناوری و کمیته امداد استان سمنان از ایده‌های برتر دانشجویان راه‌یافته به رویداد استارتاپی کارآفرین شو در این استان خبر داد.

علیرضا خدابنده،  با اشاره به اینکه رویداد استارتانی «کارآفرینش» از اواخر شهریور امسال آغاز شد ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد استارتانی راه یافت، تصریح کرد: ۹ ایده به مرحله نهایی راه‌یافته پس از داوری مورد حمایت پارک علم و فناوری و کمیته امداد قرار می‌گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد کارآفرین شو به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، اظهار کرد: پس از راه‌یابی ۱۲۰ ایده به دبیرخانه این رویداد و بررسی توسط پارک علم و فناوری، ۳۵ ایده مورد تائید و بعد از تائید نهایی ۹ ایده مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی به حمایت از ۴۳۰ دانشجو تحت حمایت اشاره کرد و گفت: با حمایت از این دانشجویان و دانش‌آموختگان دارای استعداد و ایده‌ها گام بزرگی در راستای رفع بیکاری کشور، ایجاد ارزش‌افزوده اقتصادی و حمایت از طرح‌های اشتغال نوین برداشته خواهد شد.

خدابنده سه محور کلیدی در بخش اقتصاد مقاومتی کمیته امداد را تأمین و حمایت در مقوله‌های معیشت، اشتغال و مسکن مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش سه راهبرد حوزه اشتغال کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ،مردمی کردن، دانش‌بنیان استفاده از مزیت‌های بومی محلی است از دیگر راهبردهای اشتغال دانست و تصریح کرد: در بخش توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار با ۱۴ دستگاه و نهاد ازجمله پارک علم و فناوری معاونت رئیس‌جمهوری و دانشگاه همکاری دوسویه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha