• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99102014928
  • خبرنگار : 50167

مامور قلابی پلیس‌راه زنجان – قزوین در دام قانون افتاد

مامور قلابی پلیس‌راه زنجان – قزوین در دام قانون افتاد

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فرد مامورنما که با استقرار در جاده با پوشیدن لباس مخصوص و معرفی خود به عنوان مامور راهنمایی و رانندگی از رانندگان در شهرستان سلطانیه اخاذی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور ظهر امروز (۲۰ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با ماجرای دستگیری مامور قلابی پلیس‌راه اتوبان زنجان - قزوین، اظهار کرد: در پی وصول اخبار مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی سلطانیه از رانندگان اخاذی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی، متهم را با البسه پلیس راهور و با یک دستگاه خودرو سمند، مجهز به آرم و علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ گردان، حین ارتکاب جرم در اتوبان زنجان - قزوین مشاهده، دستگیر و به پلیس اطلاعات شهرستان انتقال دادند.

این مسئول از توقیف یک دستگاه سمند از مامور قلابی دستگیر شده خبر داد و تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا خود را مامور راهور ناجا معرفی کرده بود که با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم مامورنما بوده و به دلیل اخاذی از مردم و رانندگان اقدام به این کار کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در رابطه با اعتراف مامور قلابی راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، ضمن اعتراف به جعل عنوان پلیس در خصوص همه اقدامات غیرقانونی خود و اخاذی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

خانی‌پور با بیان اینکه رانندگان به افراد در جاده هیچ‌گونه وجهی پرداخت نکنند، خاطرنشان کرد: شهروندان زنجانی که به این شیوه در محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه مورد اخاذی قرار گرفته‌اند، برای پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه مراجعه کنند.

اننهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha