• جمعه / ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99101914163
  • خبرنگار : 50165

یک مسئول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدارس هیئت‌امنایی وجوه خدمات آموزشی فوق‌برنامه دریافت نمی‌کنند

مدارس هیئت‌امنایی وجوه خدمات آموزشی فوق‌برنامه دریافت نمی‌کنند

ایسنا/زنجان رئیس اداره مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال تقریباً دریافت هزینه خدمات آموزشی و فوق‌برنامه موضوعیتی نخواهد داشت.

علی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت مدارس هیئت‌امنایی در دوران آموزش مجازی، اظهار کرد: در مدارس هیئت‌امنایی وجه پرداختی از طرف اولیای دانش‌آموزن شهریه عنوان نمی‌شود، بلکه این وجه هزینه خدمات آموزشی و فوق‌برنامه بوده و به ازای خدمات فوق‌برنامه‌ای است که در مدارس ارائه می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و انجام آموزش دانش‌آموزان به صورت مجازی، تقریباً کلاسی برای خدمات آموزشی و فوق‌برنامه در مدارس تشکیل نشد و تقریباً دریافت هزینه خدمات آموزشی و فوق‌برنامه موضوعیتی نخواهد داشت ولی والدینی که توان مالی دارند، می‌توانند داوطلبانه به مدارس کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: در استان ۵۴ مدرسه هیئت‌امنایی وجود دارد که ۷ باب آن در شهرستان ابهر، ۵ باب در شهرستان خرم‌دره، ۲۳ باب در ناحیه یک زنجان و ۱۹ باب در ناحیه ۲ زنجان قرار دارد که با تصمیم و مشارکت هیئت‌امنا مدیریت می‌شود.

رئیس اداره مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به منابع تامین مالی مدارس هیئت‌امنایی، تصریح کرد: اعتبارات دولتی که به صورت سرانه به مدارس واریز می‌شود به علاوه‌ هدایا و کمک‌های مردمی داوطلبانه، وجوهی که از طرف شورای آموزش‌وپرورش مصوب می‌شود، وجوه خدمات آموزشی و پرورشی فوق‌برنامه و هدایا و کمک‌های مالی خیران است.

بیات خاطرنشان کرد: اولیای دانش‌آموزان در صورت شکایت می‌توانند با مراجعه سایت اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان، در بخش رسیدگی به شکایات، شکایت خود را مطرح کنند تا توسط بخش ارزیابی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha