• جمعه / ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99101914140
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

واگذاری ۲۲۰ واحد مسکونی در شهرهای چوگان و کامو، مشکات و جوشقان قالی

واگذاری ۲۲۰ واحد مسکونی در شهرهای چوگان و کامو، مشکات و جوشقان قالی

ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از آغاز ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن برای واگذاری ۲۲۰ واحد مسکونی در سه شهر این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهروندان ساکن در شهرهای کامو و چوگان، جوشقان قالی و مشکات که مسکن ندارند، برای ثبت نام از روز ۱۸ دی ماه به مدت یک هفته مهلت دارند در سایت tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: مرحله دوم ثبت نام مسکن در شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر و برزک انجام شد و در این مرحله سه شهر مشکات ۶۰ سهمیه، جوشقان قالی ۱۰۰ سهمیه و کامو و چوگان ۶۰ سهمیه برای واگذاری اختصاص یافته است.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: سهمیه کاشان در طرح ملی اقدام مسکن از ۵۰۰ واحد به سه هزار واحد افزایش یافته است که این میزان افزایش نشان دهنده حجم بالای متقاضیان در شهرستان کاشان است.

آراسته با اشاره به اهمیت جاده کاشان به بادرود، تاکید کرد: طول این مسیر  نزدیک ۵۵ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر آن دوبانده شده و اجرای هشت کیلومتر باقی مانده نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که تلاش می کنیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی گفت: جاده کاشان- بادرود در محور ترانزیتی جنوب به مرکز کشور است و یکی از محورهای پر رفت و آمد به شمار می‌رود که بهره‌برداری کامل آن باعث افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش تصادف‌های رخ به رخ خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان افزود: تاکنون با اجرای ۵۸ فقره حکم مرجع قضایی، بخشی از زمین های دولتی رفع تصرف شده که ارزش آن بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال است.

آراسته تصریح کرد: پیگیری دریافت سند تک برگی برای ۷۰۰ هکتار از زمین های دولتی در شهرستان کاشان انجام شده است که ۴۰۰ هکتار آن زمین های دولتی فاقد سند بوده و سند ۳۰۰ هکتار آن نیز به صورت دفترچه ای بوده که تبدیل به سند تک برگی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha