• جمعه / ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99101914091
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

پالایشگاه پلدختر ظرفیت ارتقا تا ۳۵ هزار بشکه را دارد

پالایشگاه پلدختر ظرفیت ارتقا تا ۳۵ هزار بشکه را دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پالایشگاه پلدختر ظرفیت ارتقا تا ۳۵ هزار بشکه را دارد.

سید موسی خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های پلدختر که ۱۸ دی‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه ۵۰۰۰ بشکه‌ای مینی پالایشگاه پلدختر از پروژه‌های بسیار خوبی است که چندین مزیت دارد که یکی از آنها این بوده که متناسب با ظرفیت‌های استان است.

وی تصریح کرد: از دیگر مزایای این طرح این بوده که سرمایه‌گذار آن دارای اهلیت است و با توجه به شرایط اقتصادی پروژه سرعت خیلی خوبی دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از زمان کلنگ زنی تا افتتاح پروژه خیلی زمان معقولی است و طی بازدیدی که از آن صورت گرفت سرمایه‌گذار آماده است که آن را تا ۳۵ هزار بشکه ارتقا دهد.

خادمی اضافه کرد: کمک خواهیم مجوز خوراک را از وزارت نفت بگیریم تا این ظرفیت ایجاد شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی کمک کرده‌اند و زیر ساخت‌های آن فراهم است اگر مشکلی هم باشد به سرعت رفع خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در بحث سیل مهمترین پروژه‌ای که امروز مورد بازدید قرار گرفت دیواره ساحلی است که در چند سال اخیر سیل هر چند وقت یکبار سیل مردم پلدختر را اذیت کرده است و کار اساسی انجام نشده بود اما امروز با توجه به سابقه‌ای که داشت کار طوری انجام شده که دیگر مردم مشکل نخواهند داشت و همه نکات برای ایمنی لازم دیده شده است.

خادمی عنوان کرد: یک‌سری نقایص وجود دارد از جمله اینکه طول آن باید بیشتر شود که پیگیری خواهد شد که انجام شود.

وی اظهار کرد: همچنین خیابان پشت سیل بند است و هماهنگ شده که کار آن انجام شود.

استاندار لرستان با اشاره به جاده قدیم و جدید پلدختر، خاطرنشان کرد: جاده قدیم را به عنوان یک جاده قدیمی و زیبا باید آن را حفظ کنیم و دو جا نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری انجام دهیم خرد خرد باید کار را انجام دهیم.

خادمی تصریح کرد: جاده قدیم در حد نگهداری اولیه و تردد محلی آن را نگه می‌داریم ولی هر موقع کاری انجام دهیم پیگیری می‌کنیم که تردد در آزادراه برای اهالی پلدختر مجانی شود.

وی اضافه کرد: اما کار اصلی آن است که تعداد زیادی تونل دارد و چهار فاز است. ماهیت کار راه‌سازی بخصوص در مناطق کوهستانی زمانبر است.

استاندار لرستان ادامه داد: خوشبختانه پیمانکار فاز اول شروع کرده و فازهای دیگر نیز پیمانکار انتخاب شده و کم کم در حال آغاز کار هستند و از محل ماده ۵۶  نیز اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق بانک‌ها برای آن در حال تامین هستیم اما بیشتر از آن نیازمند است.

خادمی ادامه داد: این دو تا کار یعنی نگهداری جاده قبلی و احداث جاده جدید موازی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha