• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99101713437
  • منبع : نمایندگی اردبیل

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

 رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل 17 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز با نیازسنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان در هفت کد رشته در مقطع کاردانی و پنج کد رشته در مقطع کارشناسی از علاقه مندان به تحصیل ثبت نام می‌کند.

امید علاف اکبری یادآور شد: داوطلبان در مقطع کاردانی از 16 الی 22 دیماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام در رشته‌های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی نیز از 17 لغایت 23 دیماه ‌جاری در رشته‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مهندسی فناوری باغبانی و گیاهان دارویی و معطر، در این مرکز انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه ثبت نام‌های حضوری نیمسال دوم این مرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به این مرکز واقع در شهرک کارشناسان، میدان شفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 13_33749511 تماس حاصل کنند.

علاف اکبری اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، کلاس‌های آموزشی این مرکز به صورت مجازی در سامانه آموزشی جهاددانشگاهی «امجد» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل، تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پرداخت بیش از ۷۰ درصد شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha