• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99101712636
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی:

مشکلات ‌کشتی لرستان ریشه‌ای برطرف شود

مشکلات ‌کشتی لرستان ریشه‌ای برطرف شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: باید تلاش کنیم مشکلات پیشِ روی کشتی استان ریشه‌ای برطرف شود.

مهرداد ویسکرمی شانزدهم دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با هیئت کشتی خرم‌آباد اظهار کرد: کشتی‌گیران لرستانی سال‌هاست که دیگر همانند دهه‌های گذشته نتوانسته‌اند با کسب عنوان‌های قهرمانی بدرخشند.

وی تأکید کرد: بی‌شک کشتی در لرستان از رشته‌های آزمون پس داده و محبوب است. در دهه‌های گذشته بارها شاهد درخشش قهرمانان لرستانی‌ در میادین ملی و بین‌المللی بودیم، رخدادی که دیگر در سال‌های اخیر اتفاق نیفتاده است.

ویسکرمی افزود: زمان برای حرف زدن گذشته است و از مسئولان انتظار داریم تا به مشکلات کشتی‌گیران استان ورود کنند و باید باهم تلاش کنیم مشکلات پیش‌روی ‌کشتی استان ریشه‌ای برطرف شود و در این مسیر هرکجا لازم باشد از طریق وزارت ورزش هم پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

فرید بهرامی، رئیس هیئت کشتی لرستان نیز ضمن تشریح برخی مشکلات پیش روی این هیئت از جمله نبود سالن تمرین اختصاصی و تجهیزات مورد نیاز کشتی‌گیران خرم‌آباد افزود: هرچند کشتی‌گیران هر شهرستان در لرستان مشکلات خاص خود را دارند اما دلیل برگزاری این جلسه با نماینده مردم این شهرستان با حضور هیئت کشتی خرم‌آباد به این دلیل است که تصمیم داریم از ظرفیت نمایندگان مردم هر شهر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشتی آن حوزه استفاده کنیم.

وی با اشاره به تاریخچه کشتی در شهرستان خرم‌آباد، اضافه کرد: کمترین انتظار ما از مسئولان ورزش استان اختصاص سالن تمرین برای کشتی‌گیران و نیز تامین تجهیزات مورد نیاز است چرا که بسیاری از کشتی‌گیران خرم‌آباد به دلیل نبود سالن تمرین در نقاط مختلف سطح شهرستان برای تمرینات خود دچار مشکل شده‌اند.

بهرامی تصریح کرد: با وجود استعدادهای فراوان در سطح شهرستان خرم‌اباد با کمی کمک و همدلی بیشتر مسئولان می‌توانیم در سال‌های آینده شاهد حضور چهره‌های بیشتری در سطح تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha