تقی محمدی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: از زمان شروع کرونا آژانسها سهم بیشتری از سایر ماشینهای مسافربر درونشهری داشته و بهصورت شبانهروزی در خدمترسانی به مردم کوشا بودند و حتی در بعضی از مواقع بهصورت اورژانس در خدمت بیماران بودن و در ایام و مناسبتها خدماترسانی کردهاند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنیبر اینکه چگونه میتوان خسارات وارده از شیوع ویروس کرونا بر رانندگان آژانسهای کرایه اتومبیل (آژانسها) را جبران کرد، افزود: پرداخت تسهیلات کمبهره به مدیران آژانسها و بخشش وام کرونایی رانندگان میتواند تا حدودی این خسارات را جبران کند.
محمدی با بیان اینکه حدود ۲۸۰ مؤسسه اتومبیل کرایه در اردبیل فعالیت دارند، تصریح کرد: مشکل آژانسهای کمبود راننده است و اگر آژانسها بتوانند رانندهها را جذب کنند، میتوانند سرویس بیشتری ارائه داده و درآمدشان را هم افزایش دهند.
رئیس اتحادیه گردشگری اتومبیل کرایه اردبیل ادامه داد: باتوجهبه سنتی بودن و محلی بودن، واحد صنفی و رانندگان بهعنوان یک مرکز معتمد و امین شناخته میشود و گزارشی از تخلفات آژانسها به این اتحادیه نشده است.
وی ادامه داد: درصورتیکه همشهریان از آژانسها شکایتی داشته باشند، میتوانند از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره ۰۴۵۳۳۳۵۰۹۲۹ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند یا بهصورت حضوری نامه کتبی اعتراضی و شکایت خود را به نشانی اردبیل، بزرگراه شهدا، خیابان شهید مبارکی دفتر اتحادیه تحویل دهند تا به شکایات و انتقادات رسیدگی شود.
محمدی افزود: برای حمایت از آژانسها لازم است که جهت نوسازی ناوگان برنامهریزیشده و پوشش تأمین اجتماعی رانندگان جدید هم بهسهولت انجام شود و با ارائه بستههای سهمیهای و تسهیلات ارزانقیمت از این خدمات رسانان حمایت عملی انجام شود.
انتهای پیام
نظرات