• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۰۷:۴۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99101611684
  • خبرنگار : 50212

استاندار در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد:

شکنندگی وضعیت زرد کرونایی در استان مرکزی

شکنندگی وضعیت زرد کرونایی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به قرار گرفتن تمامی شهرهای استان در وضعیت زرد کرونایی گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و اجرایی نشدن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، این وضعیت شکننده خواهد بود.

سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با اعمال محدودیت های کرونایی و با مشارکت و همکاری آحاد مختلف مردم، شرایط کرونا در استان مرکزی در وضعیت زرد قرار گرفته و آمار مبتلایان به این ویروس تثبیت شده است.

وی افزود: شهرهای اراک، خمین و شازند که قبلا در وضعیت نارنجی قرار داشتند نیز در وضعیت زرد قرار گرفتند و در مجموع تمامی شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار مرکزی با ابراز نگرانی از شکنندگی شرایط فعلی کرونایی در سایه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی گفت: در سایه اعمال محدودیت‌ها روند ابتلا به بیماری کرونا نزولی شده و آمار مبتلایان کاهش یافته است، ولی این شرایط نباید ما را نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌تفاوت کند و به نوعی به عادی انگاری گذشته بازگردیم که در این صورت شاهد پیک جدیدی از شیوع خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بازگشت به شرایط گذشته موجب افزایش مبتلایان خواهد شد و چنانچه محدودیت‌های جدیدی در صورت خروج از وضعیت زرد اعمال شود، قطعا از همه جهات آسیب‌زا خواهد بود.

آقازاده در پاسخ به پرسش ایسنا درخصوص تصمیماتی که در خصوص بازگشایی تالارها، رستوران ها و مراکز تجمعی در استان گرفته شده است، اظهار کرد: نحوه فعالیت صنوف براساس سطح بندی های بهداشتی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد مشخص شده و هر رسته شغلی ملزم به فعالیت متناسب با وضعیت منطقه مستقر در آن است.

وی بیان کرد: فعالیت صنوف نظیر تالارها، رستوران‌ها و مراکز تجمعی نیز براساس پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت در شرایط زرد امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha