• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۰۰:۵۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99101410615
  • خبرنگار : 71368

جزئیات شخصی سازی  بلیت های مترو

جزئیات شخصی سازی  بلیت های مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد طرح شخصی سازی بلیت های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

فرنوش نوبخت در گفت وگو با ایسنا، در مورد طرح شخصی سازی بلیت های متروی تهران با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی بلیت بدون نام در اختیار مسافران مترو است، افزود: درست است که در سالهای اخیر با روی کار آمدن بلیت ویژه دانش آموزان، دانشجویان و... پروسه شخصی سازی بلیت ها آغاز شده، اما هنوز تعداد زیادی از مسافران دائمی مترو از کارت های اعتباری مبلغ دار استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه کارت های مبلغ دار مسافران عمومی شخصی سازی شده نیست، افزود: با شخصی سازی کردن بلیت های مترو می توانیم مسافران وفادار مترو که به دفعات زیاد از مترو استفاده می کنند را پیدا کرده و در مناسبت و برنامه های مختلف با  آنها ارتباط برقرار کرد و در صورت امکان تخفیف به آنها بدهیم.

نوبخت با بیان اینکه اگر بلیت های مترو شخصی سازی بودند می توانستیم در ایام پیک کرونا در شناسایی بیماران هم کمک کنیم، افزود: این طرح برای جلب مشارکت بیشتر مسافران وفادار است و می بینید که در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید نیز با شناسایی خریداران وفادار، به آنها تخفیف بیشتر می دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، گفت: کارشناسان مترو، شخصی سازی بلیت و تعیین فرآیند آن را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر این مهم را محقق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha