• شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99101309319
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان صمت اردبیل:

زیرساخت نظارت بر بازار تقویت می‌شود

زیرساخت نظارت بر بازار تقویت می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:‌ با ورود بسیج به اجرای طرح نظارتی یکپارچه بر بازار، زیرساخت‌های لازم در این حوزه تقویت می‌شود.

رامین صادقی 13 دی ماه در نخستین جلسه اجرای طرح 17 ربیع در اردبیل اظهار کرد: با تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت بسیجیان در اجرای طرح نظارت و تنظیم بازار، قرار شد با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تیم‌های نظارتی در حوزه بازار تقویت شود.
وی تصریح کرد:‌با توجه به اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کاهش روند فراگیری بیماری کرونا، ما از ظرفیت بسیج در بحث حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از تخلفات صنفی استفاده می‌کنیم تا شبکه اطلاع‌رسانی در این حوزه تقویت شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ما تلاشمان بر این است تا یک مجموعه منسجمی را در جلوگیری از تخلفات صنفی شکل دهیم تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها با جلوگیری از سوءاستفاده دلالان زمینه برقراری آرامش در بازار بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.
صادقی افزود: در تنظیم بازار قطعا استفاده از ظرفیت بسیجیان می‌تواند راهکاری مناسب و عملیاتی در کاهش نوسانات و تخلفات باشد که انتظار می‌رود عموم مردم در این زمینه مشارکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از علل اصلی بروز تخلف عدم ثبت اطلاعات تجار و اصناف در قالب سامانه تجارت و انبار است که ما موظف کردیم تمامی دارندگان واحدهای تولیدی، صنفی و توزیعی با ورود به این سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند.
صادقی اضافه کرد: اگر گروه‌های یاد شده در این سامانه ثبت اطلاعات نکنند، فعالیت آنها تخلف به شمار می‌آید و به عنوان کالای قاچاق با هرگونه انبار و ذخیره‌سازی کالاهای داخلی و خارجی با آنها رفتار خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با یک اقدام منسجم و حرکت مناسب در قالب طرح 17 ربیع بتوانیم شرایط مطلوب‌تری را در عرضه و تقاضا در بازار به وجود آورده و جلوی تخلفات صنفی را با هدف دسترسی راحت مردم به کالاها و مایحتاج ضروری فراهم کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha