• پنجشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99101108506
  • خبرنگار : 50294

مدیر مخابرات منطقە کردستان گفت:

افزایش 50 برابری پهنای باند در دو روستای شهرستان کامیاران

افزایش 50 برابری پهنای باند در دو روستای شهرستان کامیاران

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقە کردستان، از افزایش ٥۰برابری پهنای باند در دو روستای شهرستان کامیاران خبر داد.

آزاد حکمت، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه‌های تعریف شده برای روستاها با هدف افزایش سرعت خدمات مخابراتی، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک و ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی مشتریان ساکن در روستاها از خدمات مخابراتی صورت گرفته است، اظهار کرد: این مهم به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات منطقه همواره مورد توجه قرار دارد.

حکمت افزود: فعالیتهای انجام شده در راستای توسعه خدمات مخابراتی در دو روستای خامسان و پلنگان صورت گرفته که با اجرای این پروژه و افزایش پهنای باند اینترنت ،مشتریان ساکن دراین دو روستا میتوانند از سرویس ADSL با پهنای باند بالاتر استفاده نمایند.

وی ضمن تشریح اقدامات اجرایی و تلاش همکاران در خصوص توسعه پهنای باند اینترنت در این دو روستای شهرستان کامیاران عنوان کرد: پهنای باند اینترنت در روستاهای خامسان و پلنگان به 1G(وان جی) معادل 50 برابر افزایش یافته است .

حکمت در ادامه با اشاره به اینکه روستای پلنگان یکی از مناطق گردشگری استان بشمار می رود و به واسطه ورود گردشگران به این منطقه و نیاز روزافزون مشتریان به بستر دیتا مورد توجه قرار گرفت خاطر نشان ساخت: به منظور امکان دسترسی به سرعت مناسب اینترنت همزمان با توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت پهنای باند در این روستا تا 50 برابر ظرفیت قبلی توسعه و افزایش داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مطلب که پاسخگویی به نیازهای مشتریان در نقاط شهری و روستایی نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم می باشد یادآور شد: علاوه بر تلاش و تمرکز این مجموعه در راستای تحقق این اهداف ،همکاری و تعامل مردم و حمایت های مسئولین استان نیز لازم و ضروری است که امیدوارم این مهم همچون گذشته تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان به منظور بهبود سطح کیفی و کمی خدمات و محصولات مخابراتی علاوه بر اجرای برنامه ها و استراتژی‌های کوتاه و بلند مدت شرکت مخابرات ایران، آماده دریافت نقطه نظرات مثبت در حوزه های کاری از سوی کارشناسان امر در راستای توسعه استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha