• پنجشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99101108402
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار نهاوند

تاکنون نیازی به استفاده از نقاهتگاه نداشته‌ایم

  تاکنون نیازی به استفاده از نقاهتگاه نداشته‌ایم

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: کرونا از بین نرفته بلکه درک و فهم مردم شهرستان برای مقابله با این ویروس به اوج خود رسیده است.

 مراد ناصری در جلسه ستاد پیشگیری کنترل وهماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان با هدف بررسی آخرین وضعیت کرونا و نحوه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهارکرد : درک و فهم مردم برای مقابله با کرونا به اوج خود رسید و با توجه موقعیت جغرافیایی شهرستان و همجواری با شهرهای استان لرستان و کرمانشاه به خوبی با همراهی مردم کرونا در شهرستان مدیریت شد.
 
وی تصریح کرد: طرح سردار سلیمانی بهترین و با کیفیت‌ترین طرحی است که در مدت ۱۱ماه گذشته برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اجرایی شده است، اگر به خوبی مدیریت شود خروجی و نتیجه قابل قبولی درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کرونا نه تنها از بین نرفته، بلکه نسبت به قبل پیچیده‌تر، خشن‌تر و بی‌رحم‌تر شده است ، افزود: تاکنون نیازی به استفاده از نقاهتگاه نداشته‌ایم اما این مرکز همچنان مجهز و آماده است.

 ناصری درباره بازگشایی مدارس نیز تأکید کرد: درباره بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد کرونای کشور و وزارت آموزش و پرورش هستیم.


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این جلسه گفت: از ابتدای آذرماه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ۷۸ محله به مرحله اجرایی رسیده است.

سرهنگ علی مختاری تصریح کرد: با همکاری شبکه بهداشت ، بسیج و فرمانداری شهرستان و سایر ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم با اجرای این طرح وضعیت شهرستان را از قرمز حاد به زرد برسانیم، ولی باید این وضعیت را تداوم دهیم.

دبیر ستاد پیشگیری مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند در ادامه بیان کرد: ۲۳۸ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند که به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی گذشته برنگردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha