• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99101007958
  • خبرنگار : 50187

استاندار کرمان تاکید کرد

معین های اقتصادی به تعهداتشان عمل کنند

معین های اقتصادی به تعهداتشان عمل کنند

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید بر اینکه معین های اقتصادی باید به تعهداتشان عمل کنند، گفت: برخی تعهد پذیرفته اما عمل نمی کنند و ما تاکید داریم باید مشخص باشد چه کاری انجام می شود.

دکتر"علی زینی وند" امشب 10 دی ماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: بانک رسالت در کارآفرینی اجتماعی در کشور عملکرد خوبی داشته و در گلباف کارهای خوبی انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد معین های اقتصادی افزود: جاهایی که معین ها تعهدات اجتماعی پذیرفته اند، باید به انجام برسد که احساس می کنیم کمی در این ماموریت ها دچار کُندی شده اند.

زینی وند با اشاره به اینکه درخواست داریم معین ها به سر خطی که فعالیت خود را آغاز کردند برگشته و کار را ادامه دهند، تصریح کرد: بانک رسالت نیز فعالیتش در فاریاب و نقاط دیگر را متمرکز و بیشتر کند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه معین های اقتصادی باید به تعهداتشان عمل کنند، گفت: برخی تعهد پذیرفته اما عمل نمی کنند و ما تاکید داریم باید مشخص باشد چه کاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه معین های دولتی و خصوصی وقتی تعهد پذیرفته اند از نظر ما تفاوتی وجود ندارد و باید کار کنند، افزود: تا پایان دی ماه کمیته ای در معاونت اقتصادی استانداری با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معین اقتصادی و فرماندار تشکیل شود که فرمانداران و بخشداران مسئول اصلی در این زمینه هستند و من نتیجه می خواهم، گزارش و جلسه نمی خواهم.

زینی وند در ادامه با اشاره به روند پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به جلسه ای که داشتیم، به نظر می آید سرمایه گذار جدید کارخانه پلاسما توان کار را دارد و باید پیگیری شود زیرا پروژه مهمی است و باید سریع تر تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: بحث آب پتروشیمی فجر کرمان را پیگیری می کنیم و مسئله پتروشیمی بافت، تامین مالی است و با وزیر صمت صحبت کرده ام. منابع این پروژه باید از طریق بازار سرمایه تامین بشود و با ساز و کار بازار سرمایه مشکل مالی پروژه های زیادی را می توان حل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha