• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99101007639
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» معرفی شدند

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» خبر داد و گفت: از مجموع ۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه، پنج اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» خبر داد و اظهار کرد: فراخوان مسابقه مذکور همزمان با هفته بسیج و به همت پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان منتشر ‌شد.

وی پاسداشت رشادت‌ها و تکریم شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارایه تصویری روشن از ویژگی‌های شخصیتی سردار دلها در قالب دل‌نوشته‌های همکاران و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون را از اهداف انتشار ‌این فراخوان دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با تاکید بر لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی و پیوند ناگسستنی این شخصیت ماندگار ایران اسلامی با ولایت، خاطرنشان کرد: برگزیدگان مسابقه ادبی «دل‌نوشته‌ای به سردار دلها» همزمان با دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» معرفی شدند.

ضیایی، گروه داوری این مسابقه را متشکل از سید ‌جلیل میرعظیمی، مسئول پایگاه مقاومت و حمیرا خدابنده، کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان دانست و گفت: داوران از مجموع ۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه، «نگار غلام‌دوست» از مرکز فرهنگی هنری کانون رضوانشهر، «افسانه پیشقدم»، عضو کانون پرورش فکری اسالم و «آی‌سودا عاشوری» از مرکز شماره دو کانون بندرانزلی را شایسته عنوان برگزیده معرفی کردند.

وی با بیان اینکه «سیده فاطمه عزیزی» از کانون پرورش فکری شهرستان صومعه‌سرا و «زهرا رنجبر» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان نیز در جمع برگزیدگان این رویداد هنری از منظر داوران قرار ‌گرفتند، یادآور شد: از برگزیدگان مسابقه ادبی «دل‌نوشته‌ای به سردار دلها» با هدیه و لوح سپاس پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان قدردانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha