محمود فرزین در گفتوگو با ایسنا با در پاسخ به اینکه چرا برخی از مرسولات پستی دیر به دست مردم میرسد، اظهار کرد: با شیوع کرونا، استقبال مردم از خریدهای اینترنتی به میزان قابل توجهی افزایش داشته که همین امر حجم کاری مجموعه پست استان را برای ارسال مرسولات چند برابر کرده است.
وی با بیان اینکه حجم مرسولات وارده به شبکه پستی استان در آذرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار برابر شده است، افزود: با توجه به حجم مرسولات وارده به شبکه و محدودیت نیروی انسانی، تاخیر در تحویل بستههای پستی به مردم چندان دور از انتظار نیست البته اقداماتی برای رفع این مشکل صورت گرفته تا رضایت مردم از شبکه پستی افزایش یابد.
این مسئول اضافه کرد: با تمهیدات صورت گرفته در حال حاضر پاکتها و بستههای کوچک بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست مردم میرسد ولی برای گرفتن امانات بیشتر از ۲ کیلوگرم زمان تحویل بیشتر میشود.
فرزین تاکید کرد: برای اینکه امانات مردم را به موقع به دست آنها برسانیم از ظرفیت بخش خصوصی هم استفاده کرده و با پیمانکارانی برای جابجایی مرسولات همکاری میکنیم.
مدیرکل پست البرز در پاسخ به اینکه در شرایط موجود امکان افزایش نیروی انسانی در بخشهای مختلف پست وجود ندارد، گفت: افزایش نیروی انسانی در اختیار ادارات استانی نیست و محدودیتهایی در جذب نیرو وجود دارد ولی سعی داریم این مساله را با جذب نیروهای پیمانکاری حل کنیم.
وی تاکید کرد: در تلاش هستیم فرایند رساندن امانات بیش از دو کیلوگرم به دست مردم را به روز کنیم ولی وقتی مثلا در جمعه سیاه فقط برای یک فرستنده ۲۰۱ هزار مرسوله به ثبت رسیده مردم هم باید کمی صبور باشند تا بسته پستی شان سالم به دستشان برسد.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی و با توجه به امکانات و نیروی انسانی موجود جابه جایی امانات که حتما باید با خودرو حمل شوند کار آسانی نیست ولی پاکتها و بسته های کوچک که با موتور جابجا میشوند با سرعت بیشتری به دست مردم می رسند.
انتهای پیام
نظرات