• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99100906183
  • منبع : نمایندگی کردستان

امام جمعه کامیاران:

هوشیاری مردم برای خنثی سازی فتنه ها ضروری است

هوشیاری مردم برای خنثی سازی فتنه ها ضروری است

ایسنا/کردستان امام جمعه شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه خلق حماسه ۹ دی دشمنان و بدخواهان انقلاب را مأیوس و ناامید کرد، گفت: فتنه‌های دشمنان تداوم داشته و باید مردم ما مانند همیشه هوشیار باشند.

ماموستا سید محسن حسینی امام جمعه شهرستان کامیاران در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه پشتیبانی و پیروی مردم از ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین سرمایه نظام است، بیان کرد: حضور درصحنه و پشتیبانی مردم از ولایت توانسته دشمن را در دوره‌های مختلف مأیوس و ناکام کند.

وی ۹ دی را روز تجلی اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران با ولایت‌فقیه دو کلیدواژه ۹ دی هستند.

ماموستا حسینی با تأکید بر اینکه خلق حماسه ۹ دی دشمنان و بدخواهان انقلاب را مأیوس و ناامید کرد، بیان داشت: فتنه‌های دشمنان تداوم داشته و باید مردم ما مانند همیشه هوشیار باشند.

امام جمعه شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند چراکه فتنه لایه‌های درونی و بیرونی دارد، ابراز داشت: قتل و خون‌ریزی و اغتشاش لایه سطحی فتنه‌ها محسوب می‌شود اما لایه عمیق اقدامات براندازانه ای است که باید در برابرشان هوشیار بود.

وی بابیان اینکه فتنه گران با بهره‌گیری از شعارهای دلسوزانه مردم ایران را تحت تأثیر قرار می‌دهند، افزود: بصیرت افزایی موجب خنثی کردن دسیسه دشمنان می‌شود.

حسینی با تأکید بر اینکه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به برکت خون شهدا به دست آمده است، بیان داشت: در تمام سال‌های انقلاب بصیرت ملت، دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه مردم به واسطه ولایت‌مداری، ایمان و اعتقاد با حضور پررنگ خود، حماسه ۹ دی را به منصه ظهور رساندند، گفت: مردم در تجمع ۹ دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند. این عالم اهل سنت با بیان اینکه می‌بایست قدردان این ملت بود، بیان داشت: مردم در ۹ دی با حضوری پرشور خود، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha