• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99100805817
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

دومین همایش بلاکچین و رمز ارزها در جزیره کیش برگزار می‌شود

دومین همایش بلاکچین و رمز ارزها در جزیره کیش برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان همایش سه روزه "اقتصاد مبتنی بر بلاکچین" در تاریخ ۹ تا ۱۱ دی ۹۹ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش با اعلام این موضوع به ایسنا، گفت: ۱۷ و ۱۸ آبان سال ۹۸ اولین همایش در زمینه بلاکچین و رمز ارزها با حضور ۲۰ کارشناس و متخصص مطرح کشور در زمینه این فن آوری به عنوان سخنران و پنلیست  و ده ها علاقه مند به این حوزه، در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد و امسال شاهد برگزاری دومین همایش درباره فن آوری بلاکچین در کیش خواهیم بود.

مسعود جهان تیغی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و دستورات شورای سلامت کیش ، این همایش با کمترین تعداد شرکت کننده حضوری و با تمرکز بر پخش و اطلاع رسانی از طریق وبینار و بسترهای مجازی برگزار خواهد شد. افتتاحیه همایش درمرکز همایش های کیش خواهد بود و ادامه همایش به صورت آنلاین و در بسترهای مجازی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری همایش را، آشنایی با نقش تکنولوژی بلاکچین در اقتصاد، تبین و معرفی فرصت های استفاده از این ظرفیت بزرگ به صورت پایلوت در جزیره زیبای کیش و پس از آن در سطح کشور، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره زیبا و بنیان گذاری یک همایش ثابت سالیانه با رویکرد بین المللی در زمینه بلاکچین و رمز ارزها در سال های آینده بر شمرد و بیان کرد: متاسفانه شناخت کافی درباره این فن آوری نوپا در میان عامه مردم و همچنین مسئولین وجود ندارد.

جهان تیغی اضافه کرد: تا جزیره کیش که همیشه به عنوان پیشرو در اجرای طرح های نوین در کشور مطرح بوده است با استفاده از تکنولوژی بلاکچین بتواند به عنوان یک نمونه و الگوی مناسب در کشور و منطقه معرفی شود . وی همچنین از معرفی طرح استارتاپی کیش لاورز کوین ( رمز ارز گردشگری کیش ) در این همایش خبر داد. علاقه مندان می توانند اخبار و تصاویر این رویداد را از سایت www.kishblockchain.com  و بسترهای مجازی kishblockchain  پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha