• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99100704753
  • منبع : نمایندگی مازندران

پایان بلاتکلیفی تکواندو مازندران / دوره سرپرستی تمام شد !

پایان بلاتکلیفی تکواندو مازندران / دوره سرپرستی تمام شد !

ایسنا/مازندران بعد از ماه ها بلاتکلیفی، مجمع انتخاباتی هئیت تکواندو استان ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۷ دی ماه در سالن زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران سرانجام پس از ضعف های موجود، انتخابات هیئت بزرگ ورزشی را آغاز کرد و حالا بعد از مشخص شدن رئیس هیات والیبال، امروز رئیس هیئت تکواندو مازندران نیز به عنوان دومین هیات بزرگ ورزشی مشخص خواهد شد.
امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخاباتی هئیت تکواندو استان مازندران برگزار می‌شود و سرانجام تکواندوی پر مدال مازندران رئیسش را خواهد شناخت. مجمع انتخاباتی هیأت‌ تکواندو استان ساعت ۱۱ امروز ۷ دی ماه در سالن زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود.

در حال حاضر رضا عرب به عنوان سرپرست، مسؤولیت هیأت‌ تکواندو استان مازندران را بر عهده دارد؛ فردا 8 کاندیدای مجمع انتخابات هیأت‌ تکواندو برای نشستن بر کرسی پست ریاست با یکدیگر رقابت خواهند کرد که از هم اکنون پیش‌بینی‌ها از انصراف کاندیدا و حضور مجدد فیض‌الله نفجم پیشکسوت بزرگ تکواندو ایران بر ریاست این هیأت‌ به دلیل محبوبیت بالایش در جمع خانواده تکواندو، خبر می‌دهد.

فیض الله نفجم ، حسن امینی، قربانعلی براری، مجید حبیب زاده مرزونی، احمد رشوندی، محمد زمانی، افشین میارکانی و سعید نجفدری 8  کاندیدای انتخاباتی به منظور کسب عنوان ریاست هیات تکواندو استان مازندران هستند که همانطور که گفته شد فیض الله نفجم که سال های گذشته نیز ریاست این هیات را بر عهده داشت بخت زیادی نسبت به سایر کاندیدا دارد.
فیض الله نفجم به عنوان قهرمان این رشته و  پیشکسوت ورزش مازندران در دوره گذشته نیز علی رغم عدم حضورش به عنوان کاندیدا در مجمع، با رای قاطع اعضای مجمع انتخاب شد که همگان را شوکه کرده بود. همین موضوع سبب شده بود، تکواندو چند سالی را به صورت سرپرستی مدیریت شود و حالا خانواده بزرگ تکواندو مجدد نفجم را فراخواندند.
فیض‌الله نفجم در سوابقش ، سرمربی گری تیم ملی نوجوانان ایران و سرمربی تیم ملی بانوان و آقایان استرالیا را در کارنامه دارد. وی۱۳ سال عضو تیم ملی ایران و در اسپانیا کاپیتان تیم ملی بوده است.

وی پر افتخارترین تکواندو کار وزن اول تاریخ ایران  است و هم اکنون به عنوان عضو شورای فنی فدراسیون در فدراسیون تکواندو فعالیت دارد، نفجم همچنین  به مدت ۸ سال ریاست هیئت تکواندو استان مازندران را به عهده داشت.

وی در حال حاضر سمت ریاست تربیت بدنی جمعیت شاهد و ایثارگر استان مازندران را عهده دار است اما یکی از دلایل استقبال خانواده بزرگ تکواندو به حضور مجدد نفجم را می توان به اقدامات خوب صورت گرفته در زمان وی دانست؛ در دوره ریاست نفجم،  پدیده های چون فرزان عاشورزاده به عنوان سونامی تکواندو جهان،  ابوالفضل یعقوبی به عنوان پدیده غیرقابل پیش بینی، زهرا پوراسماعیل سنگین وزن مدال آور جهانی نونهال و نوجوان و قهرمانی های بی نظیر استانی در رقابتهای قهرمانی کشور طی سال های متمادی و همچنین برگزاری رقابت های بین المللی جام فجر و جام باشگاه های آسیا در مرکز استان مازندران و برگزاری بزرگترین همایش همدلی و اتحاد خانواده تکواندو در سال ۹۴ در سالن سید رسول بودیم.
رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع، نماینده آموزش و پرورش مازندران، ۵ کاندیدای روسا هیأت‌ تکواندو شهرستان، نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران و باشگاه‌ها (آقایان و بانوان) به عنوان اعضای رسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن جلسات اداره کل حضور خواهند داشت.
 به گزارش ایسنا؛ در این مجمع قرار است پس از چند سال سرپرست نشینی، رییس جدید هیئت‌ تکواندو استان برای چهار سال آتی انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha