• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99100603797
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر:

تبلیغات محیطی شهر تبریز ساماندهی شود

تبلیغات محیطی شهر تبریز ساماندهی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ساماندهی تبلیغات محیطی در سال ۱۴۰۰ تاکید کردند.

عبداله تقی‌پور در جلسه بررسی جزئیات طرح تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز در خصوص تبلیغات محیطی، گفت: تا زمانی که نقشه راهی در خصوص تبلیغات محیطی نداشته باشیم شاهد بی سروسامانی در زمینه تبلیغات محیطی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر به سمت تدوین طرح جامع تبلیغات محیطی حرکت کنیم‌، ادامه داد: امروز روش‌های سنتی جوابگوی نیازهای کلانشهر تبریز نیست و باید به جوانان میدان دهیم تا ایده‌های خودرا برای مدیرت پیاده کنند.

وی افزود: امروز شهر نیازمند افکار جدید و به روز است که تبلیغات محیطی نیز از این قائده مستثنی نبوده و باید به سمت ایده‌های جدید حرکت کرد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشهد ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی و تبریز یک هزار تابلو دارد، درحالی که درآمد شهر مشهد بیش از تبریز بوده و این موضوع قابل قبول نیست.

محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه، با بیان اینکه نباید به دلیل افزایش درآمدزایی از تبلیغات محیطی با افزایش عوارض، مردم را تحت فشار قرار داد، گفت: شرایط اقتصادی به نحوی نیست که برای افزایش درآمد شرکت‌های فعال در تبلیغات محیطی، سایر مردم هزینه دهند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه تبلیغات محیطی از مدل‌های جدید و روش‌های روز دنیا استفاده شود، گفت: وضعیت تبلیغات محیطی به گونه‌ای است که باید هرچه سریع‌تر ساماندهی و به صورت اصولی درآید.

محمدزاده افزود: برای بررسی اصلاح روش تبلیغات محیطی کارگروهی تشکیل شود و با سپردن این کار به شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی، به ساماندهی این وضع پرداخته شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در این جلسه تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۰ شهرداری تبریز در خصوص سازمان سیما منظر و فضای سبز و سازمان میادین بررسی و لوایح ارسالی به کمیسیون نیز تعیین و تکلیف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha