• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99100301932
  • خبرنگار : 50214

تقدیر از برق منطقه‌ای یزد در پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران

تقدیر از برق منطقه‌ای یزد در پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران

ایسنا/یزد شرکت برق منطقه‌ای یزد به پاس اجرای ۱۹ طرح برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۳۸۸ میلیارد ریال در قالب پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران در ارتباط ویدیو کنفرانسی با وزیر نیرو و مدیران دستگاه‌های وزارت نیرو، تجلیل شد.

شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۸ تعداد ۵ طرح برق‌رسانی را با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیارد تومان و در سال ۹۹ تعداد ۱۴ طرح را با سرمایه‌گذاری ۳۰۳ میلیارد تومان، با حضور وزیر نیرو و در قالب پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران به افتتاح و بهره برداری رساند.

در همین راستا و طی مراسمی با حضور استاندار یزد و در ارتباط ویدیوکنفرانسی با وزیر نیرو و مدیران دستگاه‌های وزارت نیرو، از مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد به پاس تلاش و فعالیت موثر در پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران تقدیر شد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این مراسم  از فعالیت‌های انجام شده در حوزه آب و برق قدردانی کرد و از مسئولان صنعت آب و برق استان خواست با اتکا به همدلی، همراهی و تعامل مناسب با دستگاه‌های مختلف استان خدمات خوبی برای استان یزد رقم بزنند.

وی فعالیت‌های دستگاه‌های وزارت نیرو را فعالیتی زیربنایی و ماندگار دانست و خاطرنشان کرد: آثار اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات ما پس از گذشت سال‌ها، همچنان برقرار و ماندگار خواهد بود و ما می‌توانیم با نگاه به گذشته و مسئولیتی که در آن بوده‌ایم، به این امر افتخار کنیم.

طالبی ضمن اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان دولت، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که در فرصت باقیمانده تا پایان دولت، خدمات خودمان به مردم را گسترش داده و کارهای نیمه تمام باقی مانده را به نتیجه برسانیم.

استاندار ادامه داد: همچنین باید کارهایی که برای استان اثری ماندگار دارند را پایه‌گذاری کنیم تا در آینده به بهره‌برداری برسد و باید از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم خصوصا در حوزه‌های آب و برق از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، در پایان نیز به پاس فعالیت موثر و پروژه‌های مهم بهره‌برداری شده شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۸ و ۹۹، از «ابوالفضل اسدی» مدیر عامل این شرکت تقدیر شد. از دیگر برنامه‌های این مراسم تقدیر از شرکت‌های تولید برق، توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان که طرح‌های افتتاح شده در قالب این پویش داشته‌اند، انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha