• چهارشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99092620544
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری اردستان:

دوبانده شدن محور اردستان به اصفهان اصلی ترین مطالبه مردم است

دوبانده شدن محور اردستان به اصفهان اصلی ترین مطالبه مردم است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: اتمام پروژه دو بانده شدن محور اردستان به اصفهان اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان است که به تازگی عملیات روکش آسفالت ۲۳ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده است.

مرتضی صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که سالانه در محورهای مواصلاتی جاده های شهرستان اردستان با آن مواجه هستیم، سرقت علائم و تابلوهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است. سرقت تابلوها، تجهیزات و علائم علاوه بر اینکه هزینه مالی زیادی بر دولت تحمیل می‌کند و باعث  ناایمن شدن جاده ها می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان با بیش از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ بزرگترین حوزه راهی استان را دارد، افزود: با تلاش مسئولان شهرستان در سفرهای مسئولان استانی و وزارتخانه به شهرستان موافقت روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان انجام شده که تاکنون ۹۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان روکش آسفالت شده و مابقی آن نیز در آینده انجام می شود، اما همچنان وضعیت راه‌های روستایی اردستان نامناسب است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان یکی از دلایل اصلی خرابی جاده های روستایی شهرستان را اصولی احداث نشدن آنها در گذشته و افزایش ترددهای روزانه عنوان کرد و گفت: نگهداری و بهسازی جاده های روستایی اردستان نیازمند هزینه های زیادی است که این اداره سالانه با اعتباراتی که در اختیار دارد نسبت به اولویت بندی بخشی هایی از آنها را بهسازی می کند.

صادقی اتمام پروژه دوبانده شدن محور اردستان به اصفهان را اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان در چند سال گذشته خواند و افزود: عملیات روکش آسفالت ۲۳ کیلومتر از این محور با اعتبار بالغ بر  ۱۲۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در صورت نصب علائم، تابلوها و ایمنی جاده تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. اعتبار زیرسازی ۵ کیلومتر پایانی این محور تامین شده و در صورت تکمیل آن توسط اداره راه و شهرسازی، روکش آسفالت آن توسط اداره راهداری انجام می شود.

وی با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۵ کیلومتر پایانی باند دوم محور اردستان به زواره گفت: با پیگیری های مسئولان شهرستان اردستان عملیات زیرسازی این قسمت به زودی آغار خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان با اشاره به اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار به بهسازی، موج تراشی و روکش آسفالت جاده ترانزیت اردستان افزود: وضعیت محور ترانزیت اردستان یکی از مطالبات مردم و رانندگان است که پس از مشخص شدن پیمانکار، موج تراشی محور ترانزیت صورت گرفت و با مساعد شدن وضعیت هوا، روکش آسفالت، نصب جداکننده‌ها، محافظ کنار جاده و بناهای فنی تا پایان سال جاری انجام خواهد شد. 

صادقی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور و همچنین تاخیر در تحویل قیر به پیمانکار بسیاری از قراردادهای راهداری را با تاخیر مواجه کرده است، گفت: با مساعدتی که مسئولان شهرستان اردستان داشتند عملیات روشنایی فاز اول محور ترانزیت اردستان که شامل ۵ کیلومتر است تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha