• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99092519792
  • خبرنگار : 50300

حمایت از طرح‌های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول

حمایت از طرح‌های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول

ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: مجتمع نوآوری و فناوری جندی شاپور دزفول از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

محمدرضا عصاری امروز (۲۵ آذر) در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دزفول که در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شعار هفته پژوهش "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" است که امیدواریم با فعالیت‌های انجام شده، شمال خوزستان بتواند گام‌هایی را در راستای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه بردارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و بر اساس تفاهم‌نامه‌ های منعقد شده، مقرر شده ۲۲ بهمن ماه مرکز نوآوری و شکوفایی در دانشگاه جندی‌شاپور راه‌اندازی شود؛ این مرکز یکی از المان‌های پژوهش‌های کاربردی در کشور است که قطعاً با راه‌اندازی آن شمال خوزستان در این زمینه تقویت و فعال خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در ادامه گفت: با فعال شدن این المان پژوهشی، استارتاپ ها و کارآفرینی تقویت خواهند شد. به منظور بارور شدن استعدادهای منطقه از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای حمایت خواهیم کرد.

عصاری تصریح کرد: اعتبار پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور در سال ۹۲ حدود ۱۸۰ میلیون ریال بود که این اعتبار امسال به هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال رسیده است تا برای کارهای پژوهشی در اختیار اعضای هیات‌علمی دانشگاه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ طرح از این دانشگاه از سوی وزارت علوم به عنوان طرح‌های برتر معرفی شد، گفت: سرانه مقاله دانشگاه نیز از حدود ۰.۲۳ درصد در سال ۲۰۱۲ به ۱.۳۹ درصد در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ۲۰ پژوهشگر برتر شهرستان دزفول تجلیل شد. این پژوهشگران برتر از دانشگاه صنعتی جندی شاپور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی دزفول، مرکز تحقیقات صفی آباد، آموزش و پرورش، شهرداری و سایر سازمان‌ها و ادارات دزفول بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha