• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99092519531
  • خبرنگار : 50228

سرمربی تیم‌ملی:

کار سختی برای انتخاب کبدی‌کاران اعزامی به ساحلی بانوان آسیا داریم

کار سختی برای انتخاب کبدی‌کاران اعزامی به ساحلی بانوان آسیا داریم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان با بیان این‌که شش بازیکن همراه با تیم‌ملی راهی بازی‌های آسیایی ساحلی خواهند شد، گفت: با توجه به این‌که در اردوی تیم‌ملی، هم بازیکنان باتجربه و هم جوان را در اختیار داریم و همگی نیز تقریبا در یک سطح قرار دارند، همین کار انتخاب شش نفر را بسیار سخت می‌کند.

ماهرخ دانش در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اردوی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان در اهواز، اظهار کرد: تیم‌ملی خود را برای حضور در بازی‌های ساحلی چین آماده می‌کند و خدا را شکر بازیکنان در این اردو در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار داشتند و توانستند تمامی برنامه‌های ما را به خوبی انجام دهند. به نظرم سطح آمادگی ورزشکاران تیم‌ملی نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و ان‌شاءالله با همین آمادگی در اردوهای بعدی تیم‌ملی، بتوانیم در سطح کیفی بهتری از بازیکنان استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که در نهایت شش بازیکن همراه با تیم‌ملی راهی بازی‌های آسیایی ساحلی خواهند شد، گفت: با توجه به این‌که در اردوی تیم‌ملی هم بازیکنان باتجربه و هم جوان را در اختیار داریم و همگی نیز تقریبا در یک سطح قرار دارند، همین کار انتخاب شش نفر را بسیار سخت می‌کند. امیدواریم بتوانیم بهترین‌ها را برای اولین حضور در بازی‌های ساحلی کبدی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی بانوان درباره شناخت از رقبای خود در بازی‌های آسیایی چین نیز عنوان کرد: تاکنون به مسابقات آسیایی اعزام نشده‌ایم و تجربه بازی در این مسابقات را نداریم اما با توجه به فیلم‌هایی که برای آنالیز از رقبا دیده‌ایم، توانسته‌ایم تیم‌ملی ایران را بر اساس شرایط رقبا آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم با قدرت وارد این مسابقات شویم و بتوانیم بهترین نتیجه را به ارمغان بیاوریم.

وی درباره کبدی خوزستان نیز گفت: سه کبدی‌کار خوزستانی نیز در این مرحله از اردو همراه تیم‌ملی بودند که باید بگویم بانوان سمت جنوب ایران از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند و به خوبی می‌توانند در کبدی ساحلی مانور دهند. به نظرم از این نفرات می‌توان در لیگ ایران نیز به خوبی استفاده کرد و مطمئنم می‌توانند کمک بزرگی به تیم‌های ملی داشته باشند.

دانش در پایان با ابراز رضایت از میزبانی خوزستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا که بسیار سخت است و هر استانی این میزبانی را نمی‌پذیرفت، خوزستان این میزبانی را پذیرفت و به نحو احسن هم انجام داد که از آن‌ها ممنون هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha