• دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99092418725
  • خبرنگار : 50325

با تمام توان در حال آمادگی تیم های پایه فردوس هستیم

با تمام توان در حال آمادگی تیم های پایه فردوس هستیم

ایسنا/قم مدیر تیم های فوتسال پایه فردوس گفت: تمرینات رده های سنی نوجوانان و جوانان را از اوایل سال نود ونه و رده امید را از مهر ماه آغاز کردیم.

ابراهیم جوکار در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بعد از اطلاعیه  سازمان لیگ فوتسال کشور مبنی بر اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات فوتسال (لیگ برتر بزرگسالان، لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتسال و لیگ های برتر سه رده‌ی‌سنی پایه یعنی نوجوانان، جوانان و امید) از طرف ستاد کرونا، بسیار خوشحال شدیم؛ چون  امسال نیز در رده های پایه بسیار قوی عمل کرده ایم و تیم های خوبی را برای مسابقات آماده کرده ایم تا از  اعتبار قم در فوتسال دفاع کنیم .

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، بخاطر کرونا و اعمال محدودیت ها نتوانستیم به صورت مداوم تمرینات را برگزار کنیم و هر زمان که ستاد کرونا استان قم، اعلام وضعیت قرمز می کرد تمرینات را متوقف میکردیم؛ همچنین با این شرایط، برگزار شدن یا نشدن مسابقات هم در هاله ای از ابهام بود و این معضل، برنامه ریزی ما را سخت تر  میکرد.

جوکار تصریح کرد: هم اکنون منتظریم اعلام تاریخ دقیق مسابقات رده های پایه را سازمان لیگ اعلام کند و با شناختی که از دکتر جابری داریم، مطمئنیم که ایشان شرایط تیم ها را در نظر میگیرد و  با اعلام هرچه زودتر تاریخ مسابقات  همه تیم های حاضر در مسابقات را از بلاتکلیفی‌خارج میکند.

وی با تجلیل از مسئولان اظهار کرد: در تمرینات رده های سنی پایه تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود؛ همچنین توصیه های بهداشتی لازم در هر تمرین به بازیکنان ارائه میشود .

وی افزود: با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم های پایه در هر سه رده سنی مدعی کسب عناوین برتر خواهیم بود و امیدواریم سال درخشانی را برای فوتسال استان قم ثبت کنیم.

مدیر تیم های فوتسال پایه فردوس قم تصریح کرد: بی شک مسئولین تیم های پایه باشگاه فردوس قم متشکل از علی مسعودی، مرتضی بیدقی، مهدی رضایی و مرتضی درخانی از زحمتکش‌ترین و دلسوز ترین فعالان عرصه ورزش استان قم هستند و فوتسال قم در آینده از ثمره تلاش این فعالان، بازیکنان بزرگی را به فوتسال ایران و آسیا معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha