• شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99092216485
  • خبرنگار : 30054

همه چیز قابل تعمیره!

همه چیز قابل تعمیره!

مرکز سخت افزار ایران، با این هدف راه اندازی شد که رنگ تازه ای به حوزه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی بدهد و در طول سالها فعالیت مداوم، توانسته در این مسیر موفق عمل کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز سخت افزار ایران، به مرور، حوزه کاری این مجموعه گسترش یافت و تعمیر انواع لپ تاپ و کامپیوتر، موبایل و تبلت، لوازم خانگی، تهویه مطبوع، پکیج، ماشین های اداری و حتی حوزه هایی همچون بازیابی اطلاعات را نیز دربر گرفت.

تا جایی که امروزه این مجموعه، با راه اندازی چندین شعبه در تهران، کرج و دیگر شهرستانها، به عنوان بزرگ ترین مرکز تعمیرات در کشور شناخته می شود. آنچه تیم مدیریت، پشتیبانی و پرسنل مرکز سخت افزار ایران به دنبال آن هستند، جلب رضایت مشتریان محترم و تحقق همه جانبه اصل مشتری مداری است.

وقت شما برای ما مهم است

شعب مختلف مرکز سخت افزار ایران، روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از کاربران دستگاه های مختلف هستند که برای رفع مشکلات عملکردی دستگاه خود، به تیم متخصص ما اعتماد می کنند. در این میان شاید سرویس دهی مناسب و به موقع، کمی دشوار به نظر برسد.

اما همکاران ما با تلاش و پشتکار مداوم و برنامه ریزی های دقیق، این مهم را میسر کرده اند. ما اجازه نمی دهیم که چند روز زمان برای تعمیر موبایل یا هر دستگاه دیگری صرف کنید و مدام بین چند مرکز تعمیراتی در تردد باشید.

کیفیت خدمات را تضمین می کنیم

در مرکز سخت افزار ایران، تمامی خدمات تعمیراتی دارای ضمانت نامه معتبر هستند. مثلا پس از تعمیر لپ تاپ، به شما برگه گارانتی ارائه می شود که مطابق آن، تا مدت زمان تعیین فرصت دارید تا هرگونه ایراد احتمالی را پیگیری کنید. این یعنی تضمین کیفیت خدمات و همراهی با مشتری حتی پس از پایان روند تعمیر دستگاه.

شما زحمت نکشید؛ ما می آییم!

لازم نیست برای تعمیر دستگاه فتوکپی، کولر گازی و لوازم خانگی، به واحدهای تعمیراتی مراجعه کنید. کافی است با مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست سرویس در محل را ثبت کنید. به این ترتیب، تیم منتخب ما برای بررسی و عیب یابی دستگاه و تعمیر آن به آدرس شما اعزام شده و اقدامات لازم را در حضور خودتان انجام می دهند.

پذیرش و تحویل دستگاه، هرجا که شما بخواهید

خدمت دیگری از مرکز سخت افزار ایران در راستای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مشتریان گرانقدر، پذیرش و تحویل دستگاه در محل است. پس از تماس شما و انجام هماهنگی های لازم توسط تیم پاسخگویی، سفیران ما به آدرس شما آمده و دستگاه را از شما تحویل می گیرند.

سپس وسیله مورد نظر شما به واحد تعمیراتی مخصوصش هدایت شده و در آنجا به شکل کامل تعمیر می گردد. پس از تست و اطمینان از سلامت دستگاه، سفیر ما مجددا آن را در آدرس قبلی به شما تحویل می دهد.

رضایت شما مهم ترین چیز است

در مرکز سخت افزار ایران، مشتری مداری حرف اول را می زند و در تمام ابعاد، از کیفیت تعمیرات تا برخورد با مشتری، به دنبال جلب رضایت شما عزیزان هستیم. پرسنل ما با نهایت تعهد و صبر و حوصله پاسخ گوشی شما هستند و تلاش می کنند تا با لبخند رضایت، مجموعه را ترک کنید. مشتری مداری، تنها شعار ما نیست؛ بلکه مسیری است که با قدرت آن را برگزیده ایم.

ما کدام دستگاه ها را تعمیر می کنیم؟

شاید بهتر باشد بپرسید که مرکز سخت افزار ایران، کدام دستگاه ها را تعمیر نمی کنید؟! در این صورت پاسخ بسیار کوتاه تری دریافت خواهید کرد! تمامی شعب این مجموعه در ستارخان، سعادت آباد، امیرآباد (اکسپرس) میرداماد، ولیعصر، تجریش، پیروزی، فرجام، کرج و ... انواع دستگاه های الکترونیک زیر را پذیرش و ترمیم می نمایند:

لپ تاپ و کامپیوتر

انواع مدل های لپ تاپ، نوت بوک، کامپیوتر رومیزی، PC، دسکتاپ و آل  این وان در واحدهای تخصصی ما تعمیر می شوند. برای ارتقاء کیفیت خدمات، از مجرب ترین مهندسین IT کمک گرفته ایم تا تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری، در بالاترین سطح انجام شود.

ماشین های اداری

مطمئنا نام مرکز سخت افزار ایران را به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات ماشین های اداری شنیده اید. همکاران ما جزء بهترین تکنسین های تعمیر پرینتر، دستگاه کپی، فکس، پروژکتور، اسکنر و ... هستند و گواه این ادعا، رضایت مشتریانی است که سالهاست همراه ما هستند.

لوازم خانگی

لازم نیست به فکر خرید تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و کولر گازی جدید باشید. واحدهای تخصصی تعمیر لوازم خانگی در شعب منتخب مرکز سخت افزار ایران، هرگونه ایراد این دستگاه ها را برطرف می کنند تا زیر بار هزینه گزاف خرید مدل های جدید نروید.

موبایل و تبلت

ما با تمام توان فنی در کنارتان هستیم تا پرکاربردترین ابزار الکترونیکی، یعنی گوشی هوشمندتان را تعمیر کنیم. تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ما با آخرین استانداردهای روز دنیا برابری کرده و انواع تبلت و گوشی از برندهای معتبر را شامل می شود.

بازیابی اطلاعات

مرکز سخت افزار ایران یکی از تخصصی ترین مراکز کشور در زمینه ریکاوری و بازیابی اطلاعات است. استفاده از نوین ترین تکنولوژی های دنیا و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته ای همچون دستگاه PC۳۰۰۰ به مهندسین ما این امکان را داده است که در زمینه ریکاوری انواع حافظه ها، بسیار موفق عمل کنند.  

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha