• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99092015896
  • منبع : نمایندگی لرستان

تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

استفاده مناسب از ظرفیت دفاتر تسهیل‌گری

استفاده مناسب از ظرفیت دفاتر تسهیل‌گری

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر استفاده مناسب از ظرفیت دفاتر تسهیل‌گری تاکید کرد.

محمود ثمینی ۲۰ آذر ماه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت، زنان و خانواده اظهار کرد: به منظور شناسایی انتظارات مردم و تدوین برنامه‌ها می‌توان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری بهره‌گیری کرد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت کارهای فرهنگی فاخر استان که ریشه تاریخی دارند مانند موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و بومی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

ثمینی تصریح کرد: ضرورت دارد از فضای مجازی در حوزه فعالیت‌های ورزشی، هنری، فرهنگی و اعتقادی برای ایجاد روحیه نشاط و شادی اجتماعی در چارچوب قانون و موازین شرعی بهره جست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: اگر هر کاری را در جای خود انجام دهیم، همه موضوعات به مدار مطلوب و صحیح خودش برمی‌گردد که بهتر است اجرای برنامه‌ها به صورت فرایندی و در طول زمان مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی وظیفه اعضای این کارگروه است، خاطرنشان کرد: محور خانواده، مادر بوده و مهم است ضمن اهمیت به موضوع زن، چگونگی کارکرد و رفتار و مسئولیت اجتماعی این عضو خانواده را مورد بررسی قرار دهیم، باید به فضای لطیف و مطلوب زندگی در خانه توجه بیشتری داشته باشیم و اجرای پویش زن و زندگی در این راستا می‌تواند به این مهم کمک قابل توجهی کند.

ثمینی با اشاره به لزوم باز گذاشتن باب گفتگوی سازنده در خانواده‌ها گفت: مکلف هستیم که شرایط را برای شکل‌گیری زندگی ایرانی و اسلامی در خانواده فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان القای ناامیدی در خانواده را فراهم آورنده زمینه رشد آسیب‌های اجتماعی بیان و تأکید کرد: نباید بگذاریم خانواده‌ها به سوی ناامیدی سوق داده شوند و برای غلبه بر بیماری کرونا در کنار محدودیت‌ها، فرهنگ‌سازی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در جامعه نهادینه شود زیرا در این صورت کرونا به کمترین حد سرایت خواهد رسید و نشاط اجتماعی به جامعه باز خواهد گشت.

وی در پایان یادآور شد: می‌توان برای ایجاد نشاط اجتماعی از ظرفیت شبکه‌های مجازی آموزشی مانند شاد و آموزش‌های دانشجویی بهره برد و  لازمه آن انجام هماهنگی در این زمینه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha