• چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99091915038
  • خبرنگار : 50204

معاون آبفای استان:

پرداخت غیرحضوری قبض آب در استان مرکزی به ۹۸.۴ درصد رسید

پرداخت غیرحضوری قبض آب در استان مرکزی به ۹۸.۴ درصد رسید

ایسنا/مرکزی معاون خدمات مشارکین و درآمد آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: پرداخت غیرحضوری قبوض در استان مرکزی به ۹۸.۴ درصد رسیده است.

علی صادقی روز چهارشنبه ۱۹ آذر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و وضعیت کشور در خصوص پاندمی ویروس کرونا، توصیه می شود مشترکان حتی الامکان از خدمات غیرحضوری سازمان آب و فاضلاب بهره کافی را ببرند.

وی افزود: سال هاست که این خدمات طراحی و پیاده سازی شده و هدف اصلی این است که مشترکین آب و فاضلاب در استان به نحو مطلوب و بدون مراجعه حضوری از خدمات سازمان بهره‌مند شوند.

صادقی گفت: ارائه خدمات رسانی به مشترکین آب و فاضلاب در این استان به صورت اینترنتی امکانپذیر شده و مشترکین می توانند هم از طریق دفاتر پیشخوان دولت و هم در منزل از طریق سایت شرکت آبفا و ورود به نرم افزار "ساحل" درخواست خود را انجام داده و خدمات لازم رادریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: در این سامانه با استفاده از شماره اشتراک و تلفن همراه می‌توان از تمامی خدمات غیرحضوری اعم از دریافت و پرداخت صورت حساب استفاده کرد.

صادقی بیان کرد: از مشترکین تقاضا داریم با ورود به این سامانه ثبت شماره همراه را انجام دهند یا اینکه حین مراجعه مامورین به منزل، شماره خود را در اختیار مامورین قرار دهند چراکه در کشور گردش اطلاعات به خوبی بین سازمان ها صورت نمی گیرد. در حال حاضر ۸۰ درصد اطلاعات روستاها در دسترس است، اما در شهرها این مقدار پایین‌تر بوده و باید تکمیل شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این سامانه، درگاه های متعددی از جمله تلفن سه رقمی ۱۲۲ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۵۵۲ برخی خدمات پرکاربرد را ارائه می دهند، تمامی خدمات علاوه بر سامانه جامع در وبسایت سازمان نیز قابل ارائه است.

صادقی افزود: در مجموع، تنها حدود پنج درصد از مشترکین از مجموعه خدمات غیرحضوری سازمان استفاده می‌کنند که مهمترین علت این کاستی عدم اطلاع رسانی کامل و کافی است، اما استفاده از پرداخت غیر حضوری قبوض در سطح استان در حال حاضر به ۹۸.۴ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع مشترکین آب و فاضلاب در استان مرکزی ۴۹۰ هزار مشترک است که ۱۵۶ هزار مشترک روستایی و مابقی شهری هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha