• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99091007646
  • خبرنگار : 30054

تعمیرات کامپیوتر در محل؛ تعهد، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

تعمیرات کامپیوتر در محل؛ تعهد، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

مجموعه امداد رایانه تهران با به‌کارگیری کارشناسان مجرب و آموزش دیده و صد البته متعهد، تشکیل شده تا خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل را به همشهریان محترم ساکن در تهران و مناطق اطراف ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام امداد رایانه تهران، این مجموعه از تعداد ۱۰ واحد مجهز در مناطق مختلف تهران بهره مند است و قابلیت ارائه خدمات تعمیرات کامپیوتر در کمترین زمان ممکن به مشتریان را داراست.

روش های برقراری ارتباط با امداد رایانه تهران

شما می توانید در هر زمانی که نیاز به تعمیرات کامپیوتر در محل داشته باشید با شماره های تماس امداد رایانه تهران تماس حاصل نمایید و در کمتر از یک ساعت ارائه این خدمات به شما آغاز می شود. شماره های تماس این مجموعه به قرار زیر هستند:

. ۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

. ۰۲۱۴۴۱۰۰۳۳۴

. ۰۲۱۲۲۳۸۷۸۶۲

. ۰۲۱۸۶۰۲۹۹۰۷

. ۰۲۱۶۶۹۱۹۸۶۳

. ۰۲۱۳۳۵۲۹۶۶۴

همچنین می توانید از طریق سایت www.tamir-computer.com اطلاعات لازم را در مورد زمینه های ارائه خدمات مجموعه امداد رایانه کسب نموده و نیز ثبت درخواست دریافت خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل را انجام دهید.

از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با این مجموعه، بهره مندی سایت امداد رایانه از نماد اعتماد اینماد ۲ ستاره و نماد ساماندهی می باشد.

در رابطه با ضرورت و اهمیت این نمادها همین بس که چنانچه سایتی تجهیز به این نمادها باشد به این معناست که سایت از جانب مرکز توسعه تجارت الکترونیک و از نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت به منظور انجام و ارائه خدمات فروش و تراکنش های آنلاین اینترنتی از اعتبار و وجاهت قانونی لازم برخوردار است.

اهمیت وجود خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل

امروزه علاوه بر ادارات و نهادهای مختلف، در اکثر قریب به اتفاق منازل به دلیل حضور دانش آموز و نیز دانشجو، سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. هر نوع نقص عملکرد که در اثر ناآگاهی از نحوه صحیح کارکرد این دستگاه های الکترونیکی رخ می دهد، افراد را نیازمند ارجاع دستگاه به مراکز تعمیرات کامپیوتر می کند.

دغدغه اصلی زمانی مطرح می شود که به دلیل کمبود وقت و نیز ترافیک های زیاد مسیرها، بردن سیستم های کامپیوتری به این مراکز، تبدیل به یک معضل می شود. امروزه در اکثر کشورها خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل به مردم ارائه می شود. در ایران نیز در سال های اخیر ارائه چنین خدماتی توسط برخی مراکز انجام می گیرد.

به منظور رفع این دغدغه و تسهیل در امر خدمات رسانی کامپیوتری به مردم شریف، مرکز امداد رایانه تهران با برخورداری از امکانات کامل رفع عیوب و تعویض و تعمیر قطعات و با تجهیز به تمامی استانداردهای لازم، آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان در تهران، در هزینه نهایی ارائه خدمات تعمیرات، لحاظ نخواهد شد.

تعمیرات کامپیوتر در محل؛ تعهد، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان امداد رایانه تهران

خدمات تنظیم و تعمیر سیستم های کامپیوتری توسط تکنسین های با تجربه و متخصص امداد رایانه تهران در منزل و محل کار شما انجام می شوند. خدماتی نظیر تعمیر کامپیوتر، تعمیر لپ‌ تاپ، نصب ویندوز، ویروس‌یابی، فروش کامپیوتر، عیب یابی، راه اندازی شبکه، پشتیبانی کامپیوتر، تعمیر هارد و هارد اکسترنال، ریکاوری، ریکاوری هارد، افزایش سرعت کامپیوتر، خدمات شبکه، تعمیر مادربرد، تعمیر پاور، تعمیر گرافیک، تعمیر LCD لپ تاپ، تعمیر کیس کامپیوتر، تعمیر ویندوز سرور و ... با دقت تمام و صبر و حوصله کافی توسط پرسنل امداد رایانه تهران انجام می گیرند.

تعمیرات کامپیوتر در محل؛ تعهد، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل

زمانی که از تکنسین های متخصص در امر تعمیرات سیستم های کامپیوتری استفاده می کنید، با یک تیر چند نشان را به درستی هدف خواهید گرفت. صرفه جویی در وقت شاید اولین موردی باشد که مد نظر مشتریان باشد.

با این تصمیم هم در مدت زمان رفت و آمد شما به مراکز تعمیرات کامپیوتر صرفه جویی خواهید کرد و هم نیازی به از دست دادن کامپیوتر خود به مدت چند روز جهت ماندن سیستم در مراکز این چنینی برای تعمیر نخواهید داشت. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات تعمیرات در محل، افزایش سطح ایمنی و امنیت اطلاعات موجود در سیستم کامپیوتری شما خواهد بود.

اولاً شما تکنسین مربوطه را همراه با مدارک شناسایی اش خواهید دید و می توانید در زمان انجام تعمیرات در کنار وی حضور داشته باشید و از عدم خروج اطلاعات موجود در درایوهای شخصی تان اطمینان حاصل کنید.

مزیت دیگر این کار، تعمیر سریع و زودهنگام سیستم است که به این طریق قادر خواهید بود ادامه فعالیت های کامپیوتری خود را خصوصاً در مواقع ضروری به سرعت از سرگیری نمایید.

تعمیرات کامپیوتر در محل؛ تعهد، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

تعهد و اطمینان در انجام کار توسط پرسنل امداد رایانه تهران

یکی از موضوعاتی که ممکن موجب نگرانی افراد شود این است که هزینه نهایی تعمیرات کامپیوتر چقدر خواهد شد. تعمیرات کامپیوتر حیطه وسیعی دارد و بسته به میزان آسیب به سیستم، بخش های مختلفی را شامل می شود.

یکی از تعهدات بارزی که امداد رایانه تهران خود را موظف به اجرای آن می داند، این است که تا حد ممکن برای تعمیر و به‌کارگیری دوباره قطعات سیستم های کامپیوتری تلاش کند تا نیاز به تعویض قطعه و تحمیل هزینه اضافی به مشتری پیش نیاید.

از این رو مشتریانی که دغدغه هزینه خدمات تعمیرات را دارند می توانند با خاطری آسوده انجام چنین خدماتی را به نیروهای متعهد این مجموعه واگذار نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha