• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99091007503
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار استان:

آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه لرستان هستیم

آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه لرستان هستیم

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آماده حمایت از بخش خصوصی فعال در راستای توسعه استان هستیم.

محمود ثمینی در حاشیه بازدید از بخش‌های الحاقی تازه احداث شده بیمارستان شفا خرم‌آباد که امروز دهم آذرماه صورت گرفت، ضمن تمجید از احداث بخش‌های تخصصی در بیمارستان شفا، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هر زمینه‌ای قابل تقدیر است اما وقتی این سرمایه‌گذاری در حوزه درمان و سلامت باشد، اهمیت بیشتری می‌یابد و عملکرد هیئت‌مدیره بیمارستان شفا در این خصوص قابل‌تقدیر است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه و رویکرد دولت برشمرد و افزود: بیمارستان شفا به‌عنوان بخش خصوصی توانمند با اقداماتی که انجام داده بخشی از وظیفه دولت در حوزه سلامت و درمان را سبک کرده است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش درمان اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه در سلامت و درمان جامعه مؤثر بوده و واقعیت این است که هرچقدر در این حوزه از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شود جای کار وجود دارد.

ثمینی خاطرنشان کرد: دولت و به‌ویژه مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به توان‌بخش خصوصی دارد و با علم به این‌که فعالیت این بخش منجر به توسعه لرستان می‌شود، بر خود می‌دانیم که موانع پیش روی آن‌ها را مرتفع سازیم.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های بیمارستان شفا منحصربه‌فرد و خاص است، افزود: این بیمارستان در کنار سایر مراکز درمانی استان نقش مهمی در بهبود شاخص سلامت دارد و در ایام کرونا نیز این مجموعه همانند سایر مراکز خدمات بسیار قابل ارزشی را ارائه کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تأکید کرد: مجموعه دولت در لرستان همواره خود را یار و یاور بخش خصوصی دانسته و از هر تلاشی برای کمک به فعالان این حوزه دریغ نخواهد کرد و در این راستا آماده کمک برای رفع موانع بیمارستان شفا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha