• شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99090100241
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس بارزسی اتاق اصناف همدان خبر داد

پلمب بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در همدان

پلمب بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در همدان

ایسنا/همدان رئیس بازرسی اتاق اصناف همدان از پلمب بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف شهر همدان طی یک ماهه گذشته خبر داد.

مصطفی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی و عدم فعالیت واحدهای صنفی از ساعت ۱۸ عصر به بعد طی یک ماه اخیر، اظهار کرد: در یک ماه گذشته بیش از ۳۴۰۰ بازرسی از صنوف همدان توسط تیم های بازرسی اتاق اصناف انجام گرفت.

وی با اشاره به صدور ۴۰۰ اخطاریه پلمب در این بازرسی‌ها، تصریح کرد: در بازرسی‌های یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شد.

باقری با تأکید بر اینکه ۹۰ درصد واحدهای صنفی همدان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمالی از سوی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت می‌کنند، ادامه داد: در رصدی که از واحدهای صنفی صورت گرفت، مشاهده شد بیشترین تخلف مربوط به واحدهای صنفی حاشیه شهر و شهرک‌ها بوده که آن هم به علت دوری از مرکز شهر و خلوتی بوده است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف همدان بیشترین تخلف یک ماه اخیر را مربوط به واحدهای آبمیوه، بستنی و شیرینی فروشی دانست و افزود: به نانوایی های همدان نیز در بحث پروتکل‌های بهداشتی تذکراتی داده شد و تعدادی نیز به علت عدم از استفاده از ماسک و رد و بدل پول جریمه شدند.

وی با بیان اینکه آرایشگاه‌های زنانه جزء مشاغل گروه سه بوده و در یک ماه اخیر تعطیل بودند، خاطرنشان کرد: تعدادی از آرایشگاه‌های متخلف که در روزهای تعطیل و یا ساعات خلوت غروب اقدام به فعالیت می‌کردند ،شناسایی و پلمب شدند اما آرایشگاه‌های مردانه با توجه به اینکه جزء مشاغل گروه دو بودند تا ساعات ۱۸ فعال بوده و از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع بازرسی می‌شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشاورین املاک وضعیت خوبی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشتند، بیان کرد: به علت اینکه در مشاورین املاک تجمع صورت می‌گیرد و برخی هم از ماسک استفاده نمی‌کنند، این واحدهای صنفی وضعیت خوبی نداشتند.

باقری خاطرنشان کرد: در سرگذر و سبزه میدان هم تجمعات زیادی را شاهد هستیم اما به لحاظ قانونی این واحدها اجازه فعالیت دارند و با توجه به اینکه از نظر تجمع کاری نمی‌توانیم بکنیم واحدهای صنفی را موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تیم های بازرسی اتاق اصناف در دو هفته اعمال محدودیت های جدید کرونایی نیز بازرسی‌های خود را از صنوف خواهند داشت، یادآور شد: پنج اکیپ بازرسی در سطح شهر در زمینه رعایت محدودیت های جدید واحدهای صنفی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha