• شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99090100222
  • خبرنگار : 71605

پسر بزرگ ترامپ هم کرونا مثبت شد

پسر بزرگ ترامپ هم کرونا مثبت شد

بنا بر اعلام یک سخنگو به پایگاه خبری هیل، تست کووید ۱۹ دونالد ترامپ جونیور، بزرگ‌ترین پسر رئیس جمهور آمریکا اوایل هفته گذشته مثبت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، این سخنگو در بیانیه‌ای گفت که تست کووید ۱۹ ترامپ جونیور، در ابتدای هفته گذشته مثبت شده و وی تحت قرنطینه قرار گرفته است. او از زمان تشخیص کرونا، بدون علامت بوده و در حال پیروی از تمام دستورالعمل‌های پزشکی توصیه شده برای کووید است.

ترامپ جونیور آخرین فرد در مدار رئیس جمهور است که آلوده به ویروس کووید ۱۹ می‌شود. خبر ابتلای او ساعاتی بعد از آن منتشر شد که "اندرو جولیانی"، پسر رودی جولیانی و از کارکنان کاخ سفید اعلام کرد کرونا مثبت شده است.

کاخ سفید از زمان شروع همه‌گیری، با چندین مورد شیوع مواجه شده؛ از جمله رئیس جمهور، بانوی اول، دبیر مطبوعات، رؤسای دفتر رئیس جمهور و معاون ریاست جمهوری و مشاوران ارشد "استفن میلر" و "هوپ هیکس"، طی زمان‌های مختلف به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند.

تازه‌ترین تشخیص کووید ۱۹ در کاخ سفید، در حالی اتفاق می‌افتد که جهش ملی نگران‌کننده‌ای در تعداد مبتلایان به وجود آمده است. تعداد مبتلایان جدید که هرروزه گزارش می‌شود، از مرز ۱۵۰ هزار نفر گذشته و آمریکا روز پنجشنبه از تعداد ۲ هزار و ۱۵ مرگ ناشی از این بیماری خبر داد. از ماه مه تاکنون، این نخستین باری بود که تعداد کشته‌های روزانه ناشی از کووید ۱۹ در آمریکا به بیش از ۲ هزار نفر رسید.

متخصصان هشدار داده‌اند تازه‌ترین شیوع، ممکن است طی ماه‌های زمستانی پیش رو که رویدادهای اجتماعی به مکان‌های بسته انتقال پیدا می‌کنند و امکان پخش ویروس آسان‌تر است، تشدید شود.

ترامپ جونیور که او نیز زبان مورد استفاده دیگر متحدان رئیس جمهور را تکرار می‌کند، شدت شیوع ویروس کرونا را کم جلوه داده و اواخر ماه گذشته گفت که مرگ و میر ناشی از کرونا "تقریباً هیچ" هستند.

وی اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فاکس نیوز اظهار کرد: ما کنترل این را به دست گرفته‌ایم، می‌دانیم چطور کار می‌کند، آن‌ها از معالجه‌ها برای مقابله با کووید ۱۹ برخوردار هستند.

ترامپ جونیور، چهره ثابت مبارزات انتخاباتی امسال جمهوری‌خواهان بود. دوست او "کیمبرلی گیلفویل" هم اوایل ژوئیه امسال کرونا مثبت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha