• جمعه / ۳۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99083020757
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن «برق من» در اردستان

استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن «برق من» در اردستان

ایسنا/اصفهان مدیر توزیع برق شهرستان اردستان گفت: شهروندان می توانند به منظور مراجعه هر چه کمتر به اداره برق و بهره مندی از خدمات غیرحضوری از اپلیکیشن «برق من» استفاده کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان اردستان امروز (جمعه- ۳۰ آبان) در مانور تعمیرات جهادی خطوط مشکل دار برق اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبردی و مدیریت تیم ها در شرایط بحرانی و همچنین بالا بردن  آمادگی جسمانی نیروها برای مقابله با بحران از اهداف این مانور بود.

قاسم ناظری با بیان اینکه این مانور در حد فاصل نیروگاه سیکل ترکیبی زواره تا روستای مُزدآباد به طول ۶ کیلومتر برگزار شد، افزود: مانور تعمیرات جهادی و بازسازی خطوط مشکل دار برق شهرستان همزمان با سراسر استان در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین، تامین برق مطمئن و پایدار، جلوگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته با حضور ۱۱ اکیپ در سطح توزیع برق شهرستان اردستان برگزار شد.

مدیر توزیع برق شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه برق رسانی وجود دارد، گفت: ۱۴۰۰ کیلومتر از این مقدار فشار متوسط و مابقی آن فشار ضعیف است که به بیش از ۳۳ هزارمشترک خدمات رسانی می شود.

به گزارش ایسنا، ناظری در خصوص خدمات غیرحضور شرکت توزیع برق اردستان با بیان اینکه سیاست توانیر با تواجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا حرکت به سمت خدمات غیرحضوری است، گفت: به منظور مراجعه هر چه کمتر شهروندان به اداره برق و بهره مندی از خدمات غیرحضوری می توانند از اپلیکیشن «برق من» استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با نصب این اپلیکیشن شهروندان می توانند از وضعیت مشمولیت خود از طرح استفاده برق مجانی مطلع شوند و علاوه بر این شهروندان می توانند از خدمات دیگر اداره برق اردستان همانند قبض برق، درخواست انشعاب و دریافت تمامی خدمات دیگر با امکان رصد و پیگیری لحظه ای امور مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha